Beantwoorden
Stepdes
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Wereld gedichtendag Star Wars Day On a roll... Tien op tien!

Geavanceerde instellingen modem niet bereikbaar.

Het is al een tijdje geleden dat ik nog instelling wou wijzigen bij de geavanceerde instellingen van mijn Docsis 3.1E (zonder wifi), ik merkte meteen op dat de pagina om de instellingen aan te passen toch wat gewijzigd is.

Nu kan ik de geavanceerde instellingen niet meer bereiken, ik krijg de melding " Het draadloos signaal staat uit. Zet het aan om deze pagina te bekijken".

Duh, als de modem geen wifi heeft...

Nog mensen die dergelijk probleem ondervinden?

Gr,

Stephan

0 Likes
34 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5854
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geavanceerde instellingen modem niet bereikbaar.

@Stepdes 

Is dat deel inmiddels terug bereikbaar of nog niet ? 

Als dat namelijk niet zo is dan is het beste eens contact met zoeken met de helpdesk en daar een persoonlijk ticket te openen voor de achterliggende diensten. Die kunnen dit verder nakijken want met de nieuwe layout gaat dit niks van doen hebben.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Stepdes
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Wereld gedichtendag Star Wars Day On a roll... Tien op tien!

Geavanceerde instellingen modem niet bereikbaar.

@patrick37 

Dit is nog niet opgelost, behalve telefonisch heb ik hen via alle kanalen het probleem al voorgelegd maar daar is maar weinig reactie op gekomen. Eerder iets in de zin van “als dat binnen een paar dagen nog niet opgelost is, contacteer dan ons zeker opnieuw”

Echter moet ik er ook nog bijvertellen dat ik ook nog op een abbo wijziging zit te wachten, dus ik hoop nu eerst dat dit in orde komt.

Stephan

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1605
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Geavanceerde instellingen modem niet bereikbaar.

@Stepdes  schreef:

Het klopt idd wat u schrijft maar de quote waar u naar verwijst was uiteindelijk ook een reactie op StefaanH die de opmerking gaf dat enkel de toestellen van Telenet zelf geconfigureerd kunnen worden via mijn telenet, wat ik natuurlijk ook wel weet maar het gaat meer dan alleen maar om het configureren van eigen toestellen in m'n netwerk.

Daar ging dit topic trouwens ook niet over, wel over het niet bereikbaar zijn van (een deel van)Mijn Telenet.


Inderdaad deze topic gaat over het niet bereikbaar zijn van de Geavanceerde instellingen. Dit is een probleem bij Telenet.

Kan een tijdelijk probleem zijn, of ook een niet-goed geprovisioneerde modem

Kan jij eens kijken in "Mijn Telenet" welke modem er daar staat? Voor een E-router (CV8560E) moet er staan:

modem.png

 

PS

In een vorige post schreef je:

 .... maar om mijn eigen netwerktoestellen te kunnen beheren moet ik eerst zorgen dat de telenet modem in bridge mode staat ...

En dat bedoelde ik hierboven: De Telenet modem moet niet per se in bridge mode staan om je eigen netwerktoestellen te kunnen beheren, noch om een eigen router te kunnen gebruiken ...

0 Likes
Stepdes
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Wereld gedichtendag Star Wars Day On a roll... Tien op tien!

Geavanceerde instellingen modem niet bereikbaar.

@flip1953,

Als je idd op die quote verder wil zinspelen dan heb je gelijk....

Ja modemtype klopt, dit is zeker niet het probleem, ik gebruik deze toch al een klein jaar (zonder mac pass-through).

Type

DOCSIS 3.1 E-ROUTER (DOCSIS)

 

Stephan

0 Likes
Stepdes
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Wereld gedichtendag Star Wars Day On a roll... Tien op tien!

Geavanceerde instellingen modem niet bereikbaar.

Ter info, het probleem is nog steeds niet opgelost.

Ook loopt er al een aanvraag voor abbo wijziging sedert 22/11, ook hier nog geen actie gebeurd.

Ik weet niet wat er momenteel gaande is bij Telenet maar de dienstverlening is echt beneden alle peil.

0 Likes