41863
netweters
|
18376
gesprekken
|
19859
vragen
|
Het is al een tijdje geleden dat ik nog instelling wou wijzigen bij de geavanceerde instellingen van mijn Docsis 3.1E (zonder wifi), ik merkte meteen op dat de pagina om de instellingen aan te passen toch wat gewijzigd is.
Nu kan ik de geavanceerde instellingen niet meer bereiken, ik krijg de melding " Het draadloos signaal staat uit. Zet het aan om deze pagina te bekijken".
Duh, als de modem geen wifi heeft...
Nog mensen die dergelijk probleem ondervinden?
Gr,
Stephan
Is dat deel inmiddels terug bereikbaar of nog niet ?
Als dat namelijk niet zo is dan is het beste eens contact met zoeken met de helpdesk en daar een persoonlijk ticket te openen voor de achterliggende diensten. Die kunnen dit verder nakijken want met de nieuwe layout gaat dit niks van doen hebben.
@patrick37
Dit is nog niet opgelost, behalve telefonisch heb ik hen via alle kanalen het probleem al voorgelegd maar daar is maar weinig reactie op gekomen. Eerder iets in de zin van “als dat binnen een paar dagen nog niet opgelost is, contacteer dan ons zeker opnieuw”
Echter moet ik er ook nog bijvertellen dat ik ook nog op een abbo wijziging zit te wachten, dus ik hoop nu eerst dat dit in orde komt.
Stephan
@Stepdes schreef:Het klopt idd wat u schrijft maar de quote waar u naar verwijst was uiteindelijk ook een reactie op StefaanH die de opmerking gaf dat enkel de toestellen van Telenet zelf geconfigureerd kunnen worden via mijn telenet, wat ik natuurlijk ook wel weet maar het gaat meer dan alleen maar om het configureren van eigen toestellen in m'n netwerk.
Daar ging dit topic trouwens ook niet over, wel over het niet bereikbaar zijn van (een deel van)Mijn Telenet.
Inderdaad deze topic gaat over het niet bereikbaar zijn van de Geavanceerde instellingen. Dit is een probleem bij Telenet.
Kan een tijdelijk probleem zijn, of ook een niet-goed geprovisioneerde modem
Kan jij eens kijken in "Mijn Telenet" welke modem er daar staat? Voor een E-router (CV8560E) moet er staan:
PS
In een vorige post schreef je:
.... maar om mijn eigen netwerktoestellen te kunnen beheren moet ik eerst zorgen dat de telenet modem in bridge mode staat ...
En dat bedoelde ik hierboven: De Telenet modem moet niet per se in bridge mode staan om je eigen netwerktoestellen te kunnen beheren, noch om een eigen router te kunnen gebruiken ...
Als je idd op die quote verder wil zinspelen dan heb je gelijk....
Ja modemtype klopt, dit is zeker niet het probleem, ik gebruik deze toch al een klein jaar (zonder mac pass-through).
Type
DOCSIS 3.1 E-ROUTER (DOCSIS)
Stephan
Ter info, het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ook loopt er al een aanvraag voor abbo wijziging sedert 22/11, ook hier nog geen actie gebeurd.
Ik weet niet wat er momenteel gaande is bij Telenet maar de dienstverlening is echt beneden alle peil.