42039
netweters
|
18500
gesprekken
|
19989
vragen
|
Hoi
Ik had graag een extra poort geopend op mijn modem maar slaag hier helaas niet in. Er staan al enkele lijnen bij mijn Portforwarding maar nu lukt het mij niet meer. Klantendienst bied ook geen oplossing, reeds 3x maal een poging ondernomen met weinig resultaat. Meestal is het antwoord dat dit buiten hun mogelijkheden ligt en begrijpen ze mij verkeerd, denken dat ik hulp nodig heb om een poort te openen. Dit lukt mij echter zonder de klantendienst prima ware het niet dat het scherm voor geavanceerde instellingen er anders uitziet dan normaal. In bijlage het originele scherm voor de instellingen en mijn huidige scherm. Hierop is te zijn dat het selectievak met "Actief/Niet-actief" onbeschikbaar is. Een nieuwe lijn kan toegevoegd worden maar er is geen enkele mogelijk om deze te bewaren. Heb al op 2 verschillende computers / laptop's / webbrowsers/ OS geprobeerd zonder resultaat.
Indien er iemand een idee heeft om dit probleem op te lossen hoor ik het graag.
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Geavanceerde instellingen onmogelijk te wijzigen?
i am still getting the oops error -
i cannot update my port forwarding
i cannot change the wifi name i dont get the error it just refuses to send the changes to the modem from mijn telenet
please provide a solution as i need to be able to change these settings
Inderdaad, wat is me dat voor iets??? je kan u Port forwards niet eens opslaan!!! wanneer gaan ze dit fixen???
Hallo,
Ik re-post dit even in dit kanaal.
Ik had dezelfde problemen met de Mijn Telenet waarbij de 'Wijzigen' knop gewoon verdwijnt
wanneer je de expert instellingen wil veranderen.
plays Houdini
Ik wou mijn poort 80 naar een andere interne server forwarden.
Maar die knop ‘Wijzigen’ bleef verdwijnen.
Ik besloot de regel te wissen … hé daar was de knop 'Wijzigen' weer en toen ...
VOLLEDIG INTERN NETWERK niet meer bereikbaar van buitenaf !
Ik schreef een oplossing voor het wijzigen van de Expert Instellingen op Mijn Telenet
via een PATCH API call
Zo kan je Port Forwarding enzo aanpassen en opslaan.
https://drive.google.com/...xjsuQTnSqpozyDysr2aE/view
Hallo PeCo_2222,
Ik heb je procedure gevolgd voor het aanpassen van de portforwarding regels m.b.v. Postman, maar ik krijg bij het verzenden van de PATCH API call altijd een 401.
Voor de rest lukte alles dus wel.
Ik gebruik een standalone versie van Postman dus ik vermoed dat het iets te maken heeft met de authenticatie die niet lukt.
Het zou ook kunnen dat er iets veranderd is sinds jij jouw instructies hebt opgesteld...
Heb je een tip voor mij, zodat ik het wel zou kunnen fixen?
Heb RestMan gebruikt en nu werkte het vanzelf!
Gebruikte vroeger altijd Postman en had dat dus verkeerd gelezen.
Bedankt voor de goede tutorial!
Super! Ik had het al ongeveer zo geprobeerd, maar het was me toen niet gelukt.
Nu wel met je instructies.
I bought you a coffee 😎
Werkt niet op een clean Google chrome install => De reeks mag enkel cijfers bevatten.
Geen enkele combo werkt
nee tis een ander cijfer
Maar euh, waneer gaan ze dit eens oplossen???? begint wel op mijn **bleep** te werken dat ik niks kan aanpassen
Momenteel is er inderdaad een probleem waardoor de poorten niet gelijk mogen zijn.
Je kan wel tijdelijk via de klantendienst (Technische vraag) je port-forwarding laten toepassen (op eigen risico). Indien je via Messenger contact opneemt, dan kom je bij het team met de meeste kennis over dit probleem.
Deze grapjes duren nu al sinds 03-2022 en zijn nog altijd niet opgelost ... zie => https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Geavanceerde-instellingen-niet-beschikbaa...
Maar toch moet ik weer een extra 4€ per maand ophoesten door .... tjah ze willen meer geld. Maar hun rommel eens oplossen? neee dat gaat ni ze
Sinds kort verhuist, zonder DSL beschikbaarheid gebonden aan Telenet. (mijn probleem)
Ik probeer mijn game server weer publiek beschikbaar te krijgen echter een port forward instellen.... onmogelijk...
IPv4 port forward werkt gewoon niet. DMZ instelling lijkt ook gewoon niks te doen.
Overigens gemaakt regels verwijderen werkt ook niet, de Mgmt GUI presenteert na een pagina refresh gewoon weer opnieuw dat wat verwijderd had moeten zijn.
Whatsapp contact opgenomen, vriendelijk te woord gestaan, helaas zonder resultaat.
Afspraak gemaakt om door een technisch iemand gebeld te worden, duidelijk meerdere keren mijn nummer doorgegeven, maar site opslaan van afspraak gegeven lukte niet helemaal lekker, uiteindelijk notitie gemaakt en ja; je wordt gebeld op dag 'x' ergens tussen 10:00 en 13:00.
Tot 2 x toe vol spanning zitten wachten niets daar...
Men belt mijn vriendin (ander mobiel nummer). Spreek dan ook nog verontwaardigd een voicemail in want oproep word niet beantwoord...
Gek he? Als de klant vraagt een ander nummer te bellen.
Zij is docent, stond voor de klas en weet helemaal niet waarover het gaat al had ze wel kunnen opnemen.
Al met al word ik er een beetje verdrietig van... ja ik weet wel zeker dat er een probleem is, misschien ook wel meer 🙂
Zoals ik al eerder zei; via het social media team (FB Messenger) zal je sneller gehelpen kunnen worden. (Info)