Grohe Sense geen connectie - Probleem met firmware?
Sinds mijn modem only te hebben ingeruild voor de e-router (CV8560E) en bijgevolg mijn eigen router erop in bridging te hebben gezet, kunnen mijn drie Grohe Sense watersensors geen verbinding meer maken met de wifi. (De Grohe Sense Guard daarentegen, die maakt wel nog verbinding, is dus online en bezorgt me nog steeds zijn dagelijkse updates.)
Hoewel ik aan de instellingen van mijn eigen router en mesh-systeem niets heb veranderd, heb ik ter controle/uitsluitsel eens mijn oude Airport Extreme in bridging gezet op de e-router. Resultaat: ook nu lukt het niet de Grohe Sense watersensors te verbinden met de wifi. Pf...
Maar - begrijpe wie begrijpen kan - wanneer ik mijn TP-Link router/Apple Airport Extreme instel als switch/bridge en die aansluit op het lan-gedeelte van de e-router, dan weten de Grohe Sense watersensors wel verbinding te maken met de wifi.
Wat beklaag ik mij zo mijn modem only vaarwel te hebben gewoven 😞
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar Grohe. Zodra ik antwoord heb, laat ik hier zeker iets weten. Niettemin had ik graag jullie expertise, suggesties, ... vernomen.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Grohe Sense geen connectie na bridging (CV8560E)
Opgelost! Ga naar oplossing.