24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik heb nu een modem only, telenet stuur een CH7465LG-TN.
Kan deze ook MAC Passthrough of kan ik beginnen bellen 🙄
Misschien kan deze handleiding van Telenet helpen
@m-jan20 bedankt voor de moeite maar hier staat alleen maar iets over je eigen router in switch/bridge te zetten, niet de Telenet modem.
Ik denk dat ik best eens naar Telenet bel.
wil je iets in de buurt van modem only: marakele cv8560e vragen
E-router waarbij je Mac bridging kan activeren
EMTA plaatsen we amper (marakele is toekomst door de docsis 3.1)
Ze hebben mij bij de helpdesk gezegd dat ik zal moeten wachten tot de Telenet Shops terug open gaan om die om te wisselen. 😟
ochja, niet het einde van de wereld 😊
@filipvanham schreef:Ze hebben mij bij de helpdesk gezegd dat ik zal moeten wachten tot de Telenet Shops terug open gaan om die om te wisselen. 😟
ochja, niet het einde van de wereld 😊
idd shops openen binnenkort maar niet einde van de wereld, je kan ook delivery aanvragen, tech komt deze dan bij je thuis leveren 🙂
Probeer anders even een Telenet center te contacteren.
Ik heb mijn modem-only (oud model) ook ingewisseld voor een CV7160E.
Nochtans via Telenet helpdesk kon dit niet.
Dat is het plan, maar dankzij COVID19 zijn die nu gesloten, dus ik denk dat ik ga moeten wachten.
Eergisteren in het nieuws gezien dat telecomcenters terug open mogen op afspraak, geen idee of Telenet hieraan meedoet of niet.
Wat ik wel al vaker heb gezien, is dat (als het dringend is (wegens defecten)) ze een technieker sturen om de nieuwe modem af te leveren.
Je kunt ook steeds eens aan @stefke001 vragen hoe het bij hem verlopen is. Met de post geleverd of op afspraak afgehaald ...
Ik meende in eerste instantie begrepen te hebben dat ze dat ding gingen opsturen met de post. Maar dat kan dus enkel mijn (voor)naamgenoot bevestigen (of ontkennen).
@m-jan20 schreef:
Eergisteren in het nieuws gezien dat telecomcenters terug open mogen op afspraak, geen idee of Telenet hieraan meedoet of niet.
Wat ik wel al vaker heb gezien, is dat (als het dringend is (wegens defecten)) ze een technieker sturen om de nieuwe modem af te leveren.
@m-jan20 ook Telenet opende begin deze week terug 3 winkelpunten. Is een toestel kapot? Dan levert Telenet een nieuw toestel aan huis. Kan je als klant niet geholpen worden via een levering aan huis of is het echt dringend? Dan kan je als klant van maandag tot vrijdag op afspraak terecht in één van de 3 winkelpunten (Gent Kouter - Hasselt - Rue Neuve).
Wanneer kan je als klant terecht in een winkelpunt?
Enkel voor een technische swap van een modem, decoder, access point, powerlines of een simkaart. Voor alle andere zaken (verkoop, herstelling van een gsm, aankoop of upgrades van producten of diensten) kan je er dus niet terecht.
Hoe maak je een afspraak?
Je neemt als klant zelf telefonisch contact op met één van de winkelpunten om een afspraak te maken. Geen afspraak? Dan krijg je geen toegang tot de winkel. Dit werd verplicht vanuit het BIPT. Ook zijn er enkele richtlijnen waar je je als klant aan moet houden wanneer je zo'n winkelpunt bezoekt:
Dit klopt.
Ik heb op voorhand een afspraak gemaakt en mocht mijn modem gaan omruilen.
Ben max. 5 min. binnen geweest.