Beantwoorden
fubarthegreat
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
It's your ninth party! Twee handen vol! Follow the reader, reader! It's your eighth party!

Internet signaal geeft een storende piep

Sinds 3 weken heb ik een hoorbare gepiep (niet 16kHz ik heb 80 jaren) De bron van  gepiep is niet te vinden (hangt in de lucht

Bjarne_0-1713270696020.png

 

!). De toppunt is dat alles werkt naar behoren (internet, mail, TV, anti-inbraak systemen enz.). De gepiep is om de 60s (precies), soms met een 2e gepeiep 10s later. Heeft iemand een idee?

Het is een erg storend gepiep

Bjarne_1-1713270696021.png

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Internet gepiep

Inhoud gewijzigd door Bjarne (mod) | Reden: Leeg topic

11 reacties
fubarthegreat
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
It's your ninth party! Twee handen vol! Follow the reader, reader! It's your eighth party!

Internet signaal geeft een storende piep

Sorry, eerste poging mislukt. Sinds 3 weken heb ik een hoorbare gepiep (niet 16kHz ik heb 80 jaren) De bron van  gepiep is niet te vinden (hangt in de lucht😚!). De toppunt is dat alles werkt naar behoren (internet, mail, TV, anti-inbraak systemen enz.). De gepiep is om de 60s (precies), soms met een 2e gepeiep 10s later. Heeft iemand een idee?

Het is een erg storend gepiep😭

Anissa
Moderator
Berichten: 2
Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

Internet signaal geeft een storende piep

@fubarthegreat Hi! Ik raad je aan om je vraag in de topic zelf te plaatsen zodat we meteen weten waarover het gaat. Pas dit gerust aan! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewAnissa | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

fubarthegreat
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
It's your ninth party! Twee handen vol! Follow the reader, reader! It's your eighth party!

Internet signaal geeft een storende piep

Hi, Anita,

Welk zou je aanraden?

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1137
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Internet signaal geeft een storende piep

Heb je toevallig powerlines? Ik had er vroeger die erg begonnen piepen als er een tijdje geen verkeer was, bvb als de computer die er op aangesloten was uit stond (ze gingen dan in een soort stand-by modus).


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
fubarthegreat
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
It's your ninth party! Twee handen vol! Follow the reader, reader! It's your eighth party!

Internet signaal geeft een storende piep

Nee, geen powerlines,Alles met UTP kabels en/of wifi.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Internet signaal geeft een storende piep

Branddetectors tegen het plafond en de batterijen die vervangen moeten worden?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5869
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Internet signaal geeft een storende piep

@fubarthegreat 

Eventueel een NAS staan ? 

Heb er zelf ook ene als de schijven vol zijn of eender wat geeft die een alarm signaal. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
fubarthegreat
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
It's your ninth party! Twee handen vol! Follow the reader, reader! It's your eighth party!

Internet signaal geeft een storende piep

Hi!,

Ik heb wel een NAS, maar het is niet aangesloten. Nog altijd gepiep😱!

Dat er 60s tussen gepiep (preciies) lijkt mij ergens een timestamping. Zellfs  een secundaire gepiep 10s later.

fubarthegreat
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
It's your ninth party! Twee handen vol! Follow the reader, reader! It's your eighth party!

Internet signaal geeft een storende piep

Nee, Ik heb de 9v batterij 2x vervangen (nieuwe) en spanning gemeten.  Het was mijn eerste keus bij het onderzoeken van het systeem. Bedankt!

Tony T

 

 

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2727
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Internet signaal geeft een storende piep

Je zal best het huis eens af gaan en de stroomstekker uit trekken 1 per 1

Kan zijn dat je zo vind

fubarthegreat
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
It's your ninth party! Twee handen vol! Follow the reader, reader! It's your eighth party!

Internet signaal geeft een storende piep

Niet van Internet! Oude CO2 detector (vervallen) ergens achter een ingebouwde rek gevallen. Moet alles afbreken😱 om het aan te kunnen! Ik had een 2e  detector gevonden met een identiek piep (ook met gepiep als je in bedrijf swichte)  Niet de brand/rook detector. Het biepte nog als Internet afgezet is😨