Beantwoorden
Tudor
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Ip adress veranderen

Hallo!! Ik ben Tudor , ik zou het graag hebben om mijn ip adress te veranderen.Ik ben geen expert en daarom kwam ik hier voor help.Ik gebruik de Internet Fiber 200 packet.Zou iemand weten als het mogelijk is ?

0 Likes
12 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Ip adress veranderen

Met een HGW kan je dit zelf niet.

Met een modem only kan dit wel.

 

0 Likes
igvfer1
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
De vernieuwde WIGO? On a roll... Tien op tien! Handje vol!

Ip adress veranderen

Publiek IP adres veranderen? Met een home gateway zal je minstens 24 uur van het internet af moeten vooraleer Telenet je een ander IP adres geeft.

Met modem only weet ik het niet. Maar een publiek IP adres kies je zelf niet en ik zou ook niet weten waarom je een ander zou moeten hebben.

Voor je interne adressen kan je natuurlijk wel iets veranderen. Je kan van 192.16.0.x naar bijvoorbeeld 192.168.255.x gaan.

Het 3e octet kan je veranderen van 0 tot 255 met alle getallen ertussen.

Heb je een eigen router dan kan je dit misschien ook wel veranderen naar 10.0.0.x tot 10.255.255.x en alles daartussen.

Maar het meest gebruikelijke is 192.168.x.x

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Ip adress veranderen

Met een modem-only en een eigen router is het kinderspel. Zoek onder de instellingen iets als 'clone MAC address' en dan verander je dat.

 

Waarom wil je in feite je IP veranderen?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tudor
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Ip adress veranderen

Om sommige ip bans te verwijderen van communities en online games.vPN werkt niet .Die "clone Mac address" is het niet gemakelijk om door de clone mijn echt ip te zien ?

0 Likes
Tudor
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Ip adress veranderen

Hey!! Ik weet niet wat een HGW is maar ik heb aleen maar een modem en een kabel naar mijn computer. Hoe zou het modem only manier mogelijk zijn ?

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Ip adress veranderen

Een HGW is een modem met router ingebouwd.

Met een externe router kan je vlot 'n ander IP bekomen.

Verander gewoon het MAC adres van je externe router.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Ip adress veranderen


@Tudor schreef:

Om sommige ip bans te verwijderen van communities en online games.vPN werkt niet .Die "clone Mac address" is het niet gemakelijk om door de clone mijn echt ip te zien ?


Neen.

Als je enkel een modem-only (niet aan te raden) hebt, dan moet je meer in de richting van 'MAC address spoof' zoeken, maar daar kan ik je niet mee helpen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Ip adress veranderen

@Tudor 

Er is waarschijnlijk wel een goede reden waarom je gebanned bent Gefrustreerde smiley 

 

Zoals al gezegd is, is de enigste mogelijkheid om je HGW 24 uur zonder stroom te zetten.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Muzzle1989
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Ip adress veranderen

Als het via een VPN niet werkt, zal een ander IP adres uw probleem ook niet oplossen. Met een VPN ben je nl ook via een ander IP adres gekend voor de buitenwereld.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Ip adress veranderen

@Muzzle1989

 

Hij heeft de VPN waarschijnlijk verkeerd ingesteld of hij denkt dat als hij zijn IP zou veranderen en dan inlogt op zijn account dat dat werkt...

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tudor
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Ip adress veranderen

Dank je alemaal voor de help! Een feine dag verder

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Ip adress veranderen


@igvfer1 schreef:

Publiek IP adres veranderen? Met een home gateway zal je minstens 24 uur van het internet af moeten vooraleer Telenet je een ander IP adres geeft.

 

Geen 24 uur.,Als jij de HGW volledig uitzet,kan het goed zijn dat jou buurman die ook z'n HGW na uitgezet te hebben  jou ip krijgt bij opstart,andersom ook.Hoe meer mensen hun HGW afzetten,hoe meer kans op 'n nieuw IP met een HGW.

Je kan ook 'n andere netwerkkaart steken indien je echt  'n ander IP wil .

 

 


 

0 Likes