24761
netweters
|
152504
antwoorden
|
20714
vragen
|
is dit op komst of is dit een fout in de nieuwe interface ?
https://www2.telenet.be/residential/nl/mijn-telenet/je-producten geeft me dit ipv 100/10
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: 100/10 basic internet verhoogd ?
Dit is momenteel een fout in de nieuwe interface.
Er staan natuurlijk wel snelheidsverhogingen gepland de komende jaren.
Maar ik denk niet dat het realistisch is dat je dit voor 31,41 euro/maand zal krijgen.
Dan zullen veel klanten met een duurder internetabonnement willen downgraden en verliest Telenet veel inkomsten.
downgraden erheen kan niet het bestaat niet meer. het zou wel fijn zijn mochten ze dit verhogen. als geste voor langdure klanten oid maar hoeft niet per sé. zal dus wel een error hunnentwege zijn dat het daar zo staat.
edit : het antwoord was voor master-magic
reply voor rafb. - ja snelheid en limiet, geen idee wat er doenbaar is voor dat geld. misschien nu al meer toch, dacht ik, had even wat hoop
-
in allegeval als kabel afgeschaft zal zijn binnen 10 15 jaar en digicorders inactief kom ik zéker niet meer toe met dit abbo, als ze te telenet tv app zoals nu laten bijrekenen in de limiet,
nu kijk ik kabel en blij.met mijn 100 gb dan niet meer
ik heb een modem only en fritzboxen die pieken op 100 megabit 😄 mijn pfsense bridge met gigabit heeft downtime nu dus kan daarmee niet uittesten
Ik vermoed dat @Super1 hetzelfde probleem had: https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Internetnelheid-van-95-Mbps-bij-CH6643E-m...
Zolang je zelf niets veranderd,blijf je op 100/10Mbps.
Basic 230/30Mbps bestaat niet.
Dit is inderdaad een fout. Ik zie dit ook in MIJN TELENET, maar Telenet hij mij bevestigd dat dit 100/10 moet zijn en niet 240/30.
@Ex-Netweter goed gespot! Het was me even onduidelijk of @Super1 ook een 'Basic Internet' formule had, zag dat niet meteen staan in de bijhorende thread. Maar dat lijkt uiteindelijk wel het geval te zijn zie ik. We nemen dit als voorbeeld nog mee.
We hebben hier recent nog eens een update over gevraagd en toen kregen we de bevestiging dit opgelost zou zijn op 22/06.
Er zouden op deze pagina op Mijn Telenet dus geen foute snelheden meer weergegeven mogen worden nu bij Basic Internet.