|
25.578
netweters
|
158.213
antwoorden
|
|
21.348
vragen
|
Hoe kan ik 3 mailboxen die ik onlangs aanmaakte, toewijzen aan mezelf? Als ik op 'toewijzen aan gebruiker'klik, kan ik ze niet aan mezelf toewijzen. Ik kan ook geen uitnodiging aan mezelf sturen, want ik 'besta al als gebruiker'...

Elke gebruiker kan maar 1 mailbox hebben denk ik.
Toewijzen is trouwens optioneel. Als er geen gebruiker toegewezen is kan je gewoon inloggen met het e-mailadres en het gekozen wachtwoord
Zelfde probleem. Ik kan de nieuwe mailbox niet toewijzen aan mezelf (als beheerder/abonnementhouder sta ik niet in de drop-down-lijst en ik kan mezelf ook niet als gebruiker toevoegen) en alhoewel de toewijzing optioneel is, kan ik de mailbox zonder toewijzing niet gebruiken.
Support kreeg het niet opgelost, heeft het probleem gemeld aan IT en heeft het ticket gesloten.
Ik veronderstel dat jij ook nog geen oplossing hebt?
@StevenDls schreef:kan ik de mailbox zonder toewijzing niet gebruiken.
Hoezo niet?
Je hebt bij het aanmaken van de mailbox een wachtwoord gekozen. Met het e-mailadres en het bijhorende wachtwoord kan je inloggen in webmail of eender welke e-mail client met IMAP ondersteuning.
@StevenDls schreef:Zelfde probleem. Ik kan de nieuwe mailbox niet toewijzen aan mezelf (als beheerder/abonnementhouder sta ik niet in de drop-down-lijst en ik kan mezelf ook niet als gebruiker toevoegen) en alhoewel de toewijzing optioneel is, kan ik de mailbox zonder toewijzing niet gebruiken.
Support kreeg het niet opgelost, heeft het probleem gemeld aan IT en heeft het ticket gesloten.
Ik veronderstel dat jij ook nog geen oplossing hebt?
Ik heb hier 4 mailboxen, geen enkele is toegewezen aan een gebruiker en dat werkt zonder problemen.
IMAP én POP.