24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20721
vragen
|
Ik probeerde net een instelling aan te passen op de pagina " Telenet-modem - Geavanceerde instellingen" en kreeg daarbij het bericht "Session error".
Ik heb het hier over "https://mijn.telenet.be/mijntelenet/rgw/settings.do?action=showAdvancedSettings&identifier=uXXXXXX"
Dit bericht verschijnt bij elke actie en de aanpassingen worden niet doorgevoerd. Het bericht verschijnt in elke browser die ik getest heb. Dus Firefox, Brave, Edge en Chrome met en zonder enige extensions.
Nu heb ik twee vragen:
Problem solved, i could modify without session error right now
Dat werkt, maar mijn problemen zijn nog niet opgelost, maar dat heeft niets met deze error te maken.
Ik kan er nog steeds niet aan - Nu krijg ik weer een foutmelding dat de mijn telenet niet toegankelijk is
@Ex-NetweterJe zal toch moeten wachten,bij Telenet zijn ze er mee bezig.
Bedankt voor het advies, dat is al een paar keer gebeurd, zonder verbetering.
mvg
Erwin
Naast het probleem dat Mijn Telenet niet bereikbaar was via https://mijn.telenet.be (waar ondertussen een workaround voor geïmplementeerd werd) is er nog een ander probleem. Blijkbaar resulteren enkele geavanceerde modeminstellingen in een session error foutmelding. Als klant kan je op dit moment hierdoor niet zelf aan portforwarding, MAC bridging, UPNP activeren of deactiveren
Men is ermee bezig bij Telenet, maar hebben helaas geen zicht op een timing. Hopelijk is het snel in orde!
Deze foutmeldingen (foto)krijg ik reeds sinds het begin van mijn aansluiting (half-maart)
Mijn eerste modem werd vervangen( wijzigingen werden gewoon niet doorgevoerd 🧐)
met de nieuwe modem/router lukt het veel beter, ondanks ook de foutberichten...
u bent dus niet de enige😊