|
26.325
netweters
|
163.709
antwoorden
|
|
21.985
vragen
|
Hallo,
Ik heb sinds vorige week geregeld last van het vastlopen van mijn modem. Ik heb een F@ST3896LG-TN modem. Als ik hem herstart werkt hij terug maar dit gebeurd nu 2-3 keer per dag. Hiervoor heb ik nooit problemen gehad. Is de modem misschien op zijn einde of zou het ergens anders aan liggen?
Met vriendelijke groeten,
Tomas
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een 20 tal toestellen, maar de gewoonlijke (tv, laptop, gsm, playstation)
Nee geen switches of dergelijke, alleen mijn vaste pc is bekabeld aangesloten op de modem. De rest is allemaal wifi.
Je kan bellen naar 015 666 666 en vragen of zij afwijkende dingen zien op je lijn. Indien niet, dan kan je altijd je modem inruilen voor een andere om te zien of dat verbetering brengt.
@sb schreef:
Je kan bellen naar 015 666 666 en vragen of zij afwijkende dingen zien op je lijn. Indien niet, dan kan je altijd je modem inruilen voor een andere om te zien of dat verbetering brengt.
@Tommakke zou zeker het advies van @sb opvolgen en contact opnemen met de klantendienst als je dit blijft ervaren. Zij kunnen je modem historisch nakijken (signalen, storingen, etc). Mogelijks is er gewoon iets mis met je huidige modem en kan het opgelost worden door een simpele modemswap. Succes!