Beantwoorden
BV-S
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Na omruiling naar nieuwe modem geen dienstverlening.

Nog ergens problemen met de switch naar een nieuwe 360 modem? Vrijdag 24/5/24 11u omwisseling in Telenet-center gedaan, heden (25/5/24 11u)nog steeds geen internet/tv/telefonie. Back office werkt niet in't weekend... dus al zeker niks tot maandagvoormiddag. Wat een service is me dat! En maar reclame maken met hun 'snelheid'.

 

 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Switch oude modem naar wifi 360

5 reacties
danchrista
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Na omruiling naar nieuwe modem geen dienstverlening.

Terug gaan naar het Telenet center. Daar moeten ze alles juist ingeven en normaal gezien als je thuis komt moet alles na het aansluiten werken. Waarschijnlijk een fout gebeurd in het Telenet center.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 6193
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Na omruiling naar nieuwe modem geen dienstverlening.

@BV-S 

Dat wil dus zeggen dat je provisionering niet correct gedaan is op is blijft hangen in het systeem. In dat geval dien je te wachten op de back office tot ze je case behandelen. Nu gaan dit soort dingen wel snel , enkel jammer dat het nu weekend is want dan werken ze idd niet. Maar als ze maandag je case behandelen gaat dit in orde zijn. 

@danchrista je kan terug gaan maar lost het probleem niet op. Technisch gezien start men achterliggend een order op en dat kan het Telenet center er niet meer uithalen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Professional Allesweter
Berichten: 1907
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

Na omruiling naar nieuwe modem geen dienstverlening.

@BV-S probeer eens de modem zelf te activeren : https://selfstarter.telenet.be/selfstarter/customer-identity

De modem zou in principe al geactiveerd moeten worden vanuit het Telenet center maar ik zie het de laatstes tijd wel misgaan.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
flip1953
Freshman Meesterweter
Berichten: 2231
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Na omruiling naar nieuwe modem geen dienstverlening.

Ik heb onlangs ook een modemwissel gedaan bij een verhuis (ik moest de "oude" CV8560E terugsturen en een "nieuwe" CV8560E halen).

Bij thuiskomst geen internet, maar de selfstarter heeft er mij door geholpen met 2 kliks:

  1. eerts klantennummer ingeven.
  2. dan klikken op "activeer uw diensten".

Beetje later modem paar keer uit- en aangegaan, en wonder-boven-wonder: internet (en telefonie)...

PS - Zelfs het MAC adres voor de bridge instelling naar de eigen router werd overgenomen 😀

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Berichten: 3976
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Na omruiling naar nieuwe modem geen dienstverlening.

Zet tijdelijk de oude modem  terug dan heb je internet

Spijtig dat je vrijdag de wissel gedaan hebt dan zal het even duren

Gelukkig is het nu veel kalmer en wordt het al vlugger opgelost vroeger was het soms 2 weken maar dat is nu niet meer

Dat die zelf starter zou werken nu geen idee in de week wel maar in weekend werken veel mensen niet

0 Likes