24748
netweters
|
152265
antwoorden
|
20686
vragen
|
Websites die gebruik maken van de nameservers van Telenet zijn onbereikbaar, buiten hun eigen websites... Het gaat meer bepaald om ns.telenet-ops.be en ns2.telenet-ops.be. Hopelijk is dit snel opgelost, want er zijn heel wat mensen onbereikbaar via email hierdoor en websites zijn niet langer toegankelijk.
Bekijk een lijst van websites die Telenet als nameserves gebruiken hier als je merkt dat de website die je wenst te bezoeken offline is: https://securitytrails.com/list/ns/ns2.telenet-ops.be
Met vriendelijke groeten
WEB Vlaanderen
Opgelost! Ga naar oplossing.
@WEBVlaanderen ik heb het intern doorgegeven, bedankt voor je melding!
is dat de oorzaak dat ik bij elke mail die open krijg de melding "missing blob" te zien krijg ?
Ik zie hier ook regelmatig met het programma DNSbench dat er 1 van 2 DNS servers niet/of slecht werkt. (als zijn het IPv4 Dns'sen, vermoedelijk werken de IPv6 DNS wel normaal)
De locatie van de DNS adressen zijn in Roeselare.
Hey WEBVlaanderen,
Er zou blijkbaar ook een probleem zijn met de e-mailservers en klantendienst van Telenet en meer... misschien heeft dit er wel iets mee te maken achter de schermen? 😐
Hey!
Vanavond ervaren we helaas wat hinder, onder andere ook op Telenet Webmail. Onze call centers zijn ook tijdelijk niet bereikbaar.
Onze collega's zijn hier van op de hoogte en doen hun uiterste best om dit op te lossen. Onze excuses voor dit ongemak.
Groeten,
Marianne
Hier ook. Telenet mail is niet bereikbaar
Foutmeldingen op tv, kan geen terugkijk programma bekijken, geeft foutmelding weer
Hier ook geen terugkijk tv voor deze dag met digicorder, voor de vorige dagen wel.
Beste:
Alles verholpen na een poosje,
met dank