Beantwoorden
Mike93
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Say what?! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Netwerkverdeler (NIU) laten vervangen

Kan je een NIU laten vervangen indien je er één wenst met meer aansluitingen?
Als je er nu één hebt met bijvoorbeeld maar 2 aftakkingen, kan je dan een andere laten plaatsen met 4 aftakkingen?

Of kan je deze (indien je zelf de juiste tools hebt) zelf vervangen en waar geraak je dan aan zo'n toestel?

Tags (2)
0 Likes
6 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Netwerkverdeler (NIU) laten vervangen

Die vraag zal je aan Telenet zelf moeten stellen, de NIU is immers geplaatst door Telenet.

 

Mij lijkt het normaal dat je die kan vervangen worden door één met vier aftakkingen. Het kabelabonnement geeft immers recht op vier tv aansluitingen. 

Ik verwacht minstens dat het gratis is als je het zelf doet.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netwerkverdeler (NIU) laten vervangen

De vraag voor vervanging moet je aan de helpdesk stellen. Kosten? Overeen te komen.

Je zou die eventueel kunnen vervangen door eentje van Hirschman maar dat zal je die zelf moeten betalen. Het is af te wegen wat de kosten zijn die Telenet aanrekent.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Netwerkverdeler (NIU) laten vervangen

Je kan die NIU kostenloos laten vervangen naar een NIU met 4 tv aansluitingen door een Telenet-technicus.

Er worden wel kosten aangerekend als je niet aanwezig bent op de overeengekomen afspraak.

Neem contact op met de Telenet technische klantendienst:

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Netwerkverdeler (NIU) laten vervangen

Tiens.🤔 bestaan er NIU’s met 2 uitgangen? Ik heb ze overal al met 4 uitgangen gezien. Hirschmann heeft inderdaad goede versterkers. Je kan zo eentje kopen en aansluiten op een uitgang van de NIU. Met een geprefabriceerde coaxkabel met F-connectors op, dan heb je meteen 5 uitgangen: 1 op de NIU en 4 op de Hirschmann versterker.

Never trust in Dust
0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Netwerkverdeler (NIU) laten vervangen

Ik heb er eentje gehad met twee aansluitingen. Is eigenlijk een vervanging van je contactdoos. Geef mij ook maar eentje met 4 aanluitingen

Stefan Groenen
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netwerkverdeler (NIU) laten vervangen

heb ook nog 1 hangen met 2 aansluitingen, hebben ze eens een tijdje gebruikt om het wandcontactdoos uitzicht te geven als de aansluiting in het zicht was, bv aan de bureau waar je altijd op kijkt waar het hangt.

ze hebben hem al eens vervangen zelf met net dezelfde, dus ze worden nog gebruikt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes