Beantwoorden
Jelle1980
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Problemen draadloze router Asus RT-AC88U

Hoi , ik ben al een 2 dagen aan het klooien met een draadloze router , die ik maar niet werkende krijg.

Probleem is dat , wanneer ik op internet geraak , dit na een tijdje uitvalt ,en er een melding komt :Wifi heeft geen geldige ip-configuratie.

Het probleem is dat wanneer ik router aansluit op de WAN , ik geen digitaal tv meer kan kijken , wanneer ik eerst de modem aansluit op een switch , brengt dit ook geen oplossing.

 

Ik moet zeggen , ik heb weinig en geen ervaring hiermee.

Het negatie is : frustrerende situatie

Het positieve : ideaal om terug iets bij te leren op dit gebied.

 

Bijgaande foto's over mijn modem type verklaren miss meer.

 

Iemand enige info , hoe ik dit probleem eventueel kan aanpakken?

 

Mvg.

 

24 8 DOC 3 EMTA(DOCSIS).JPG

 

0 Likes
25 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen draadloze router Asus RT-AC88U

@Jelle1980 

Beschrijf eens uw configuratie.

Wat heb je van Telenet?

  1. een modem/router of een modem only
  2. een Digicorder/Digibox of een Tv_Box
  3. in welke range krijg je ip adressen van Telenet (doorgaans 192.168.0.x) en in welke range geeft je Asus router ip adressen 192.168.Z.x (waarbij die Z niet mag overeenstemmen met wat je op die positie van Telenet krijgt)
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen draadloze router Asus RT-AC88U

@Jelle1980 

 

Ik weet niet wat het probleem is met uw foto die je hebt willen posten, maar aan de titel ervan zie ik wel dat je een modem-only hebt.