|
25.566
netweters
|
158.079
antwoorden
|
|
21.332
vragen
|
een newe laptop
hoe los je dit op
de huidige versie het besturingssysteem word niet ondersteund instaleer de niewste productversie
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: de huidige versie het besturingssysteem
dank u
Beste.
Is er een nieuwe versie van safespot.
Ik krijg het niet geinstallerd op windows 11 heeft altijd gewerkt tot tien dagen geleden en ik heb het verwijderd van mijn laptop en nu wilt het niet meer werken.
version 7.9.16.447 is not compatible with windows 11 home 25H2 10.0.26200.6901 please download the last instalation kit
Mvg Rammsteinner.
@Rammsteinner Telenet werkt aan een update, ze zijn op de hoogte, er zijn hier nog meldingen geweest erover…
Master- Magic Krak
Bedankt voor het antwoord dan wachten we op de nieuwe update.
Mvg rammsteinner.
Goedendag
Is om eens te informeren of hier al een oplossing is voor gevonden?
Greetz
@robby1989 @Tomy1974 @Rammsteinner goed nieuws! Gisteren (29/10) werd de nieuwe versie (installer) voor Safespot beschikbaar gesteld op de download pagina van Safespot.
Voor zij die Safespot niet hebben verwijderd, zal de app automatisch updaten naar de laatst nieuwe (werkende) versie. Stel dat je Safespot wel hebt verwijderd, dan kan je met de nieuwe installer de versie die compatibel is met Windows 11 (25H2) het terug op je toestel installeren.
Trouwens, enkel de x64 versie werd geüpdatet. De x86 versie zal geen update krijgen, daar deze gewoon werkt op Windows 10 x86 en Windows 11 x86 bestaat niet. 😉
werkt terug prima !