24747
netweters
|
152256
antwoorden
|
20683
vragen
|
Net een mail gehad 🙂 one gaat naar 250Mbps down en 20Mbps up!
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: One wordt sneller
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mooi zo 100Mbps meer downspeed en 10Mbps meer upspeed.
Wordt 250/20Mbps
En volume?
Volume is al fup 3tb, net als one up
Bedankt om dit te delen @Jelleuuh. Dat klopt volledig.
Verder worden ook de snelheden van KLIK en Business Fibernet aangepast vanaf 24 april.
De downloadsnelheid trekken we op van 300 Mbps naar 500 Mbps. De uploadsnelheid blijft gelijk aan de 30 Mbps die we vandaag aanbieden.
Welk formule is klik?
Busines met speedboost 1000/50Mbps ???
@robatoras ik hoop echt dat de upload snelheid ook omhoog gaat voor Klik abonnementen, want dat zou top zijn 😉
momenteel hebben ze het op 50mbps staan maar het zou leuk zijn dat het 100mbps kan worden 😉
Vraagje: Orange gebruikt het vaste netwerk (coax) van Telenet en heeft een tijdje geleden ook de FUP aangepast toen Telenet dit deed, etc. Gaat de snelheid dan ook veranderen bij Orange internet?
Ook je downloadsnelheid verhogen we naar 20 Mbps.
Foutje in de e-mail?
Ik heb ook juist de mail gekregen maar daar stond dit nog bij:
Wat moet jij hiervoor doen? |
|
Je huidige modem kan de snelheden van je aangepaste abonnement jammer genoeg niet aan. Helaas is onze voorraad nieuwe modems uitgeput. Zodra wij nieuwe modems ontvangen, geven we je een seintje. |
|
Wij wensen je alvast veel surfplezier. |
IK heb wel een heel oude modem maar die kan toch ook nog tot 300Mbps download of kan die de hogere upload niet aan? |
Surfplezier is gewoon standaard voor de oudste basis formules.Veel download plezier past beter bij de snelheidsverhoging.
Als ze Ziggo willen volgen,moet OneUp van 40 naar 75Mbps up.
Met 1Gbps kunnen we nog wel 'n jaartje of 5 verder.
@Ex-Netweter schreef:
Ook je downloadsnelheid verhogen we naar 20 Mbps.Foutje in de e-mail?
Wat bedoel je?
Welk foutje raf?
Nu ist 15 en wordt 20.
Wat denk je dat er fout is?
Bij mijn overschakeling naar one begin deze week kreeg ik een Samenvatting van overeenkomst.
De nieuwe snelheden staan er reeds in vermeld:
Ook de mobiele snelheden staan er in:
Inderdaad, er hebben er hier een paar dringend een leesbril nodig. 😅