Beantwoorden
Jelleuuh
Professional Weetjesweter
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day Say what?!

Snelheden van ONE, KLIK en Business Fibernet verhogen

Net een mail gehad 🙂 one gaat naar 250Mbps down en 20Mbps up!

onesneller.png

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: One wordt sneller

107 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

En nu OneUp naar 75 Mbps up.

Of gaat dit gepaard met een prijsverhoging.

0 Likes
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

@Janneke_Dust 

Je wordt vermeld (niet met naam) in dit artikel:

https://tweakers.net/nieuws/list/20230407

En inderdaad...in het artikel staat downloadsnelheid 20Mbps. Ik had het na tig keren lezen nog niet gezien en ik draag al een leesbrilletje....

0 Likes
StievieG
Freshman Beetjesweter
Primeur! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Gebeurd er iets met de oude Wigo abonnement, ik heb deze namelijk nog?

robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Die zullen zo blijven.
Internet in WIGO S
Downstream (Mbps 150
  • Upstream (Mbps1): 15
  • Volume (GB): 200 GB
  • Mailboxes: 10
  • Webspace (MB): 0
-----------------------------------------------------------------------------
Internet in WIGO
Downstream (Mbps1): 300
  • Upstream (Mbps1): 20
  • Volume (GB): onbeperkt2
  • Mailboxes: 10
  • Webspace (MB): 0

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Voor zover het verleden iets aangeeft voor de toekomst: de formules die niet meer verkocht worden, blijven wat ze zijn en volgen doorgaans de evoluties niet meer op. Zo zal er een ogenblik aanbreken dat je beter bent met over te stappen naar een nieuwe formule dan te blijven in je bestaande formule. Wanneer het ogenblik daar is, moet ieder voor zichzelf uitmaken.

0 Likes
Santa

@StievieG  schreef:

Oude abonnementen (lees: die niet meer aangeboden worden) worden nooit aangepast.

Vergelijk en kijk of een nieuw abo niet voordeliger is.

0 Likes
Ex-Netweter

@StievieG  schreef:

Deze zomer een prijsverhoging en misschien een volledige herschikking/vernieuwing van het Telenet-productengamma.
Maar jij beslist uiteindelijk welk abonnement je neemt.

0 Likes
RumaNoV
Experienced Weetjesweter
Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Er is niets te vinden over mijn abo "All-Internet". Momenteel 300/20, blijft dit ongewijzigd?

0 Likes
Ex-Netweter

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter

Jou "All-Internet" blijft ongewijzigd.

Net zoals OneUp.

Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Ik geef jullie graag nog iets meer informatie.

Wat?

Vanaf 24 april krijgen ONE en Telenet Business-producten KLIK en Business Fibernet een upgrade op vlak van internetsnelheid. Sinds gisteren (6/04) worden residentiële klanten al op de hoogte gebracht via e-mail, sms en app-berichten. Even later zullen ook Telenet Business-klanten geïnformeerd worden.

ONE

Voor ONE worden zowel de downloadsnelheid, van 150 Mbps naar 250 Mbps, als de uploadsnelheid, van 15 Mbps naar 20 Mbps, verhoogd. Dit voor zowel vast als mobiel internet. Let wel op, om van de hogere snelheden te kunnen genieten heb je de laatste nieuwe modem (F@ST3896LG-TN) nodig. Deze modem is nog maar net gelanceerd, dus hou er rekening mee dat de voorraad nog onvoldoende is om meteen alle klanten van de allernieuwste modem te voorzien. Dit is niet anders dan bij vorige nieuwe modem lanceringen. Ben je een klant die nog moet wijzigen van modem, dan zal je een communicatie ontvangen van zodra je de nieuwe modem online kan bestellen. Dit zal gefaseerd gebeuren in de komende maanden, tot het einde van de zomer.

Telenet-winkels hebben uiteraard een beperkte voorraad, maar zij mogen de nieuwe modem niet zo maar meegeven, omwille van de beperkte voorraad.

KLIK en Business Fibernet 

Ook de Telenet Business-klanten genieten van een verhoogde internetsnelheid vanaf 24 april. De downloadsnelheid wordt opgetrokken van 300 Mbps naar 500 Mbps. De uploadsnelheid blijft gelijk aan de 30 Mbps die vandaag al wordt aangeboden. Als Telenet Business-klant heb je geen nieuwe modem nodig voor de verhoogde snelheid.

Belangrijk om weten: deze snelheidsboost is niet van toepassing op KLIK S en Business Fibernet S. Daar blijven de download- en uploadsnelheid respectievelijk 150 Mbps en 15 Mbps.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

@Suzy 

Dank U voor de uitgebreide info. Vooral voor de info over de modem. Ik hoop dat tegen de tijd dat ik een nieuwe modem krijg de activatie problemen opgelost zijn.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter

@Suzy 

Wat gebeurt er met de CH8568LG.

En de CV8560E.

Alle 2 Eurodocsis3.1.

Moeten die plaats ruimen voor de (F@ST3896LG-TN) ?

0 Likes

Dus alle abonnementen met een uploadsnelheid van 20 Mbps of hoger migreren de komende zes maanden naar EuroDOCSIS 3.1

Wie reeds een CH8568LG of CV8560E heeft, gebruikt deze nieuwe netwerktechnologie al, dus is er vanuit Telenet geen reden om die modems te vervangen.

Santa

@Suzy  schreef:

Let wel op, om van de hogere snelheden te kunnen genieten heb je de laatste nieuwe modem (F@ST3896LG-TN) nodig.

Dan zouden we ook graag weten waarom?

Alle modems vanaf de CH7465LG-TN (die ik ook heb momenteel) kunnen deze snelheden toch aan?

Waarom schrijft men dan in mijn e-mail (en die van Jelleuuh) dat ik niets hoef te doen voor de hogere snelheden en in de e-mail aan @Janneke_Dust  dat hij zijn HGW moet omruilen?

Dit lijkt mij niet erg logisch??? Hier klopt iets niet!

Als dit echt zo is dan doet Telenet toch echt zijn best om zijn eigen de Duvel aan te doen.

Dat gaat hier en bij de klantendienst nogal een geklaag en een gezaag worden als de klanten deze snelheden niet halen die Telenet met zoveel bombarderie heeft aangekondigd.

0 Likes