24747
netweters
|
152256
antwoorden
|
20683
vragen
|
Net een mail gehad 🙂 one gaat naar 250Mbps down en 20Mbps up!
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: One wordt sneller
Opgelost! Ga naar oplossing.
En nu OneUp naar 75 Mbps up.
Of gaat dit gepaard met een prijsverhoging.
Je wordt vermeld (niet met naam) in dit artikel:
https://tweakers.net/nieuws/list/20230407
En inderdaad...in het artikel staat downloadsnelheid 20Mbps. Ik had het na tig keren lezen nog niet gezien en ik draag al een leesbrilletje....
Gebeurd er iets met de oude Wigo abonnement, ik heb deze namelijk nog?
Voor zover het verleden iets aangeeft voor de toekomst: de formules die niet meer verkocht worden, blijven wat ze zijn en volgen doorgaans de evoluties niet meer op. Zo zal er een ogenblik aanbreken dat je beter bent met over te stappen naar een nieuwe formule dan te blijven in je bestaande formule. Wanneer het ogenblik daar is, moet ieder voor zichzelf uitmaken.
@StievieG schreef:Gebeurd er iets met de oude Wigo abonnement, ik heb deze namelijk nog?
Oude abonnementen (lees: die niet meer aangeboden worden) worden nooit aangepast.
Vergelijk en kijk of een nieuw abo niet voordeliger is.
@StievieG schreef:Gebeurd er iets met de oude Wigo abonnement, ik heb deze namelijk nog?
Deze zomer een prijsverhoging en misschien een volledige herschikking/vernieuwing van het Telenet-productengamma.
Maar jij beslist uiteindelijk welk abonnement je neemt.
Er is niets te vinden over mijn abo "All-Internet". Momenteel 300/20, blijft dit ongewijzigd?
Jou "All-Internet" blijft ongewijzigd.
Net zoals OneUp.
Ik geef jullie graag nog iets meer informatie.
Wat?
Vanaf 24 april krijgen ONE en Telenet Business-producten KLIK en Business Fibernet een upgrade op vlak van internetsnelheid. Sinds gisteren (6/04) worden residentiële klanten al op de hoogte gebracht via e-mail, sms en app-berichten. Even later zullen ook Telenet Business-klanten geïnformeerd worden.
ONE
Voor ONE worden zowel de downloadsnelheid, van 150 Mbps naar 250 Mbps, als de uploadsnelheid, van 15 Mbps naar 20 Mbps, verhoogd. Dit voor zowel vast als mobiel internet. Let wel op, om van de hogere snelheden te kunnen genieten heb je de laatste nieuwe modem (F@ST3896LG-TN) nodig. Deze modem is nog maar net gelanceerd, dus hou er rekening mee dat de voorraad nog onvoldoende is om meteen alle klanten van de allernieuwste modem te voorzien. Dit is niet anders dan bij vorige nieuwe modem lanceringen. Ben je een klant die nog moet wijzigen van modem, dan zal je een communicatie ontvangen van zodra je de nieuwe modem online kan bestellen. Dit zal gefaseerd gebeuren in de komende maanden, tot het einde van de zomer.
Telenet-winkels hebben uiteraard een beperkte voorraad, maar zij mogen de nieuwe modem niet zo maar meegeven, omwille van de beperkte voorraad.
KLIK en Business Fibernet
Ook de Telenet Business-klanten genieten van een verhoogde internetsnelheid vanaf 24 april. De downloadsnelheid wordt opgetrokken van 300 Mbps naar 500 Mbps. De uploadsnelheid blijft gelijk aan de 30 Mbps die vandaag al wordt aangeboden. Als Telenet Business-klant heb je geen nieuwe modem nodig voor de verhoogde snelheid.
Belangrijk om weten: deze snelheidsboost is niet van toepassing op KLIK S en Business Fibernet S. Daar blijven de download- en uploadsnelheid respectievelijk 150 Mbps en 15 Mbps.
Wat gebeurt er met de CH8568LG.
En de CV8560E.
Alle 2 Eurodocsis3.1.
Moeten die plaats ruimen voor de (F@ST3896LG-TN) ?
Dus alle abonnementen met een uploadsnelheid van 20 Mbps of hoger migreren de komende zes maanden naar EuroDOCSIS 3.1
Wie reeds een CH8568LG of CV8560E heeft, gebruikt deze nieuwe netwerktechnologie al, dus is er vanuit Telenet geen reden om die modems te vervangen.
@Suzy schreef:Let wel op, om van de hogere snelheden te kunnen genieten heb je de laatste nieuwe modem (F@ST3896LG-TN) nodig.
Dan zouden we ook graag weten waarom?
Alle modems vanaf de CH7465LG-TN (die ik ook heb momenteel) kunnen deze snelheden toch aan?
Waarom schrijft men dan in mijn e-mail (en die van Jelleuuh) dat ik niets hoef te doen voor de hogere snelheden en in de e-mail aan @Janneke_Dust dat hij zijn HGW moet omruilen?
Dit lijkt mij niet erg logisch??? Hier klopt iets niet!
Als dit echt zo is dan doet Telenet toch echt zijn best om zijn eigen de Duvel aan te doen.
Dat gaat hier en bij de klantendienst nogal een geklaag en een gezaag worden als de klanten deze snelheden niet halen die Telenet met zoveel bombarderie heeft aangekondigd.