Beantwoorden
wadi
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Telenet aansluiting huurhuis

Hallo,

 

Vanaf vandaag betrek ik mijn nieuwe huurhuis. Maar ik had er nog niet aan gedacht om mijn Telenet aansluiting  in orde te brengen 🙈 Nu zag ik dat er in de kelder een witte Telenet modem hangt. Hoe kan ik deze nu laten aansluiten? Ik zou voorlopig enkel internet willen en mobiele data,  dus dacht aan YUGO. Alleen is het typisch Telenet om alleenstaanden de benadelen... YUGo 15 is voldoende voor mij alleen maar de downloadsnelheid is dan weer maar 150 ipv 300 die je dus krijgt bij 2 simkaarten...  ik zie nu wel dat er geen limiet is of is dat enkel tijdelijk ihkv corona?Tegelijk wil ik eigenlijk ook mijn huidig WIGO abo laten overnemen door mijn ex. Kan dit in één actie en moet hiervoor naar een winkel gegaan worden of kan alles online? En verloopt dit hele proces vrij snel?

Bedankt Dieter

 

 

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet aansluiting huurhuis

@wadi  je kan als eerste om te beginnen een overname document invullen en die samen ondertekenen. Dan is het een wederzijdse goedkeuring dat jij je producten laar overnemen door je ex. Dan is die Wigo van je naam af. Je kan ondertussen dan ook een bestelling doen voor je nieuwe adres. Bel naar de klantendienst en zij maken dat in orde voor je. 

 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/overname-regelen

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
wadi
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Telenet aansluiting huurhuis

Bedankt Patrick. Als ik het document onderteken voor de overname, riskeer ik dan niet zonder data en gsm abonnement te vallen als mijn aanvraag voor mijn nieuwe adres nog niet in orde is? 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet aansluiting huurhuis

@wadi 

Om die reden is het best dat je belt. Je kan dan alle opmerkingen voorleggen en naar een mogelijke oplossing zoeken/afspreken.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet aansluiting huurhuis

@wadi  Planning is al de helft van het werk. Dus overname document invullen en doorsturen. En apart een nieuwe aansluiting vragen op je nieuw adres. Nooit 2 dingen tegelijk vragen bij Telenet, veel kans dat het in het honderd loopt. Want het zijn eigenlijk 3 dingen.

Overname door je vriendin van het internet en haar gsmnummer, verhuis van uw gsmnummer naar het nieuw adres, aanvraag internet op je nieuwe adres en bijvoeging van jou nr. in het abonnement.

Niet simpel. Veel bediendes crashen daarop.🤣



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Telenet aansluiting huurhuis

Als ik het goed begrepen heb mogen de Telenet centers gewoon openblijven tijdens de "lockdown". Je zou dus eventueel even kunnen langsgaan, en gelijk ter plaatse alles in orde brengen.

Maak even een foto van het label van het aanwezige witte modem. Normaal zouden ze de gegevens aan de hand van het adres wel moeten kunnen vinden, maar misschien handig als je dit ook hebt.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet aansluiting huurhuis

@Arnie   Inderdaad ze mogen open blijven maar sommigen werken enkel op afspraak. Bijvoorbeeld de streek van Oudenaarde kan terecht op Center Van Assche op tel. 093841425 optie 4.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes