Beantwoorden
VERTIGO123
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Telenet en verhuizen: een drama!

Al 15 jaar klant. Ik verhuisde op 24/11/2022. 3 weken vooraf dikke miserie gekend omdat ze mijn verhuisaanvraag niet in hun systeem kregen! Op het laatste nippertje toch gelukt en op 24/11 kwam de technieker. Alles probleemloos aangesloten. Toen de technieker (onderaanneming) mijn nieuwe installatie in het systeem wou verwerken begon hij te lachen... 'wat is dit voor een  rotzooi' zei hij letterlijk, 'ze hebben je pack volledig uit elkaar gehaald... ik zie hier 'wiggo' staan, en 'whoppa' en 'one' en 'one up'...'. 'Ik kan dit niet activeren en vermoed dat de enige oplossing een nieuw klantennr aanvragen is'. 
Technieker weer weg zonder activatie.
Het heeft me van 24/11 tot 20/12 gekost om al mijn diensten terug te laten werken! Ik heb uuuuuuren gewacht, verhaal telkens opnieuw uitleggen, in de wacht gestaan en tientallen keren werd de lijn gewoon verbroken! Allen hadden me beloofd terug te bellen, twee hebben het gedaan...

Soit, ik super content dat mijn diensten terug werkten (ik werk van thuis uit... ben weken bij mijn gaan thuiswerken want had geen enkele dienst die werkte). Tot ik op 04/01 online mijn factuur zag: bijna 500 euro ipv de normale 109,95 ! ik ingebeld, opnieuw het ganse verhaal mogen doen en uiteindelijk werd de factuur teruggebracht tot de normale prijs (ze hadden oa 3 comfort installaties aangerekend..) . Er werd me ook verzekerd dat de backoffice mijn abo in orde zou brengen... We zijn nu 23/01 en abo is nog altijd volledig uit elkaar gehaald!

Als ik inbel is het een half uur wachten met daarna ofwel de verbinding die wordt verbroken of ik krijg iemand aan de lijn die mijn dossier opent en zegt van 'oh my God, wat is dit voor een warboel!' Waarna hij zogezegd de backoffice contacteert, me in de wacht zet en na een half uur de verbinding wordt verbroken... en ondanks de belofte wordt er niet terug gebeld!

Op klachten komt geen reactie meer, op whatsapp berichten idem!

Ik was zo 'wanhopig' dat ik een klacht heb ingediend bij de ombudsdienst!

Wat een **bleep**service van Telenet voor iemand die al meer dan 15 jaar maandelijks mooi zijn factuur betaalt!

Het enige wat ik vraag is om mijn diensten terug te groeperen in een One metTV Iconic en Play Sports!

Is dat zoveel gevraagd?

Als je trustpilot bekijkt dan is het bij de andere operatoren nog slechter...

Maar eigenlijk wil ik bij Telenet blijven!

Laat dan gewoon een van uw 'experts' dit probleem oplossen! Meer vraag ik niet!

ik word er letterlijk ziek van.

0 Likes
12 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet en verhuizen: een drama!

@VERTIGO123 we zijn hier gebruikers die andere gebruikers helpen, veel zal telenet hier niet kunnen mee doen daar ze hier normaal niet reageren, 

er is wel sinds voor december een omschakeling van het IT systeem van telenet naar dat van Base, er zijn veel problemen op het hele systeem dat zelf de mijn.telenet infecteert en apps, ze willen tegen maart dat hele systeem klaar hebben en overgezet, als dit nog zolang kan duren zal dit misschien niet direct opgelost geraken jouw probleem spijtig genoeg.

er zijn meerdere klanten die hier klagen omdat het probleem niet opgelost geraakt met apps en mijn.telenet enz.

het is vrees ik gewoon afwachten tot alles in orde is gebracht (het duurt al enkele weken).

ik spreek dit niet goed maar meer kunnen we hier niet doen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet en verhuizen: een drama!

 


@VERTIGO123  schreef:

 

ik word er letterlijk ziek van.


🙄Als je ziek wordt van je provider, is het toch hoog tijd voor een andere.
Niet bang zijn, zet de stap, goed voor je gezondheid en je portemonnee.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet en verhuizen: een drama!

@Ex-Netweter 

Maar als jij overal anders zit, en ook van telenet ziek word... Wat zit jij dan hier in godsnaam dan nog te doen? Ga naar je bedrijven waar je overal bent aangesloten en ga op hun forums 'helpen'.

Of zie ik iets over het hoofd?

 

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

VERTIGO123
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Telenet en verhuizen: een drama!

Mijn Telenet diensten werken actueel perfect!

Zowel mijn internet, gsm, vaste tf en TV.

'Enkel' mijn account is volledig foutief!

Ook mijn mailbox kan ik niet beheren.

Alle andere providers zijn minder in kwaliteit / mogelijkheden dan Telenet.

En ik kan het Engelse voetbal niet missen... exclusief bij Telenet of streamen via Eleven met speciaal Play packet, maar de streaming van Eleven is dramatisch...

VERTIGO123
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Telenet en verhuizen: een drama!

En welke provider adviseer je?

Proximus met zijn heel slechte en trage wifi connecties en nieuwe TV Box waar er problemen zijn met oa synchronisatie van beeld en geluid? Of de arrogante klantendienst...

Orange met zijn installatie afspraken die niet worden nagekomen, zijn incompetente klantendienst of TV box waar enorm veel problemen mee zijn?

Scarlet met zijn 50 mb max download, die klanten afstoot om ze naar Proximus fiber te sturen?

Nog alternatieven voor all-in packs?

 

Denk het niet...

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet en verhuizen: een drama!

Ik raad niets aan, doe je goesting en laat je niets wijsmaken door eender welke provider.
Ik weet alleen dat de administratie van Telenet momenteel op z'n gat ligt. Ofwel sukkel je nog weken verder, ofwel zoek je andere oplossingen.

Wat je niet uitprobeert, dat ken je niet.
Als je vijftien jaar lang alleen aardappelen eet, moet je bij mij niet afkomen dat pasta niet lekker is.

0 Likes
VERTIGO123
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Telenet en verhuizen: een drama!

En bij welke providers heb jij je diensten?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet en verhuizen: een drama!

TV Vlaanderen, Gmail, Netflix, OVH Telecom, Scarlet, Proximus, Telenet

0 Likes
danchrista
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Telenet en verhuizen: een drama!

@VERTIGO123 Hier hetzelfde meegemaakt, bij verhuis was plotseling mijn digicorder verdwenen, na veel omwegen toch terug in pakket gekregen. Echter was het nu plotseling een huurtoestel, was nochtans een kooptoestel. Dit heeft dan ook nog enkele weken geduurd (ettelijke telefoontjes en whatsappjes) om dit in orde te brengen. Mijn verhuiskorting nog steeds niet gekregen (3 maanden 10 euro korting) enz.... Klantendienst is momenteel een ramp!

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet en verhuizen: een drama!

Mensen nog wat dieper in de problemen helpen,Orange op het netwerk van Telenet.

Klantendienst onder maats

Proximus scarlet jou provider ,barst van de problemen.Dagen zonder internet,klantendienst die niet antwoorden,zekers niet bij verhuis,de sukkels .Wat is er loos met Edpnet 

Snelheden 100Mbps beloven die ze niet kunnen waar maken.FTTH niet beschikaar voor 80% van de klanten,

Uitrol FTTH zal een pak minder snel uitgerold worden met die onder....onderaannemers,de rest weet je zelf wel.

@Ex-Netweter Volgende bericht komt van jou fora

Na ettelijke telefoontjes en chat gesprekken - niemand bij proximus die blijkbaar een aansluiting kan regelen voor een nieuwbouw.
Welke methode kan ik gebruiken om dit te regelen, want 1st line support is blijkbaar bemand door idioten

Proximus voor derde keer in week eruit. Met alles!
Droge mededeling na 45 minuten gesprek, kan binnen 24 uur opgelost zijn. Ga uit zien naar andere betrouwbare provider. Niet meer van deze tijd. Verkopen doen ze graag, maar service 0,0

@proximus all volledige week zonder internet alleen maar valse beloftes van "morgen is het gedaan" en dan ook nog sms blijven sturen dat zegt dat het opgelost is terwijl dat het helemaal zo niet is. Ziet er naar uit dat jullie geen idee hebben waar jullie mee bezig zijn.

0 sterren!

Jammer dat we geen 0 sterren kunnen geven. Wat een slechte service! Ze maken alleen maar fouten waarvoor je daarna mag rondbellen omdat niemand een oplossing kan bieden. Geen wifi, geen opnames kunnen bekijken en dan nadien zelfs ons telefoonnummers foutief afsluiten omdat we naar Telenet overgestapt zijn. Precies om ons extra te straffen omdat we ons abbonnement hebben opgezegd...

Hoeveel koper klachten wil ik je nog serveren rafb.

rafb af en toe geef je een Telenet antwoord dat je ook maar vind via Google.

De rest zit je te wachten,op het moment dat je Telenet in 'n slecht daglicht kan plaatsen.scarlet klant

VERTIGO123
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Telenet en verhuizen: een drama!

Bij alle providers iets dus... jij bent duidelijk een trol of een professionele 'afbreker'... 

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Telenet en verhuizen: een drama!

Willen we het wel netjes houden @robatoras ! Het is niet de bedoeling om elkaar aan te vallen. Iedereen doet zijn best om elkaar de juiste info te geven! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.