24773
netweters
|
152596
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hey de orange klanten mogen de modem houden worden op de achtergrond overgezet
Ik heb gehoord een wachttijd van bijna 4 weken zo te zien gaat het hard
met de free wifi stop zetten zijn mensen weg wel raar dat ze deze moment vonden om te stoppen met free wifi
@luc55 is niet door de wifree dat stopt dat mensen weg gaan, het is door de aanhoudende problemen van bijna een jaar bij telenet en het alsmaar duurder worden voor een systeem dat met ogen en haken aan elkaar hangt, het hele mijn.telenet dat niet goed werkt, klanten dat tegen veel errors lopen, het forum hier is het grote bewijs van.
spijtig voor een telenet dat ooit zo sterk stond en stabiel.
Dat ook maar mensen dat ik ken zijn ook weg heeft met free wifi te maken meer kosten maken om mobile data moet ergens terug bespaard worden
We zullen nog eens moeten bij passen met de prijs te verhogingen door die dingen te schrapen ga je er niet mee komen
@luc55 maar welke operator in Vlaanderen bied gratis wifi aan onderweg????
telenet was de laatste en met de 300GB data per simkaart dat je bij telenet kan krijgen in een One abbo kan dit compenseren toch.
bij orange heb je ook geen internet onderweg, daar moet je ook via data op gsm werken, dus snap niet goed dat dat de reden is, zoveel goedkoper is het niet, er zijn dan andere providers dat nog scherpere prijzen hebben, maar mensen zijn bang voor alles bij verschillende operatoren te hebben merk ik altijd.
wie nooit de stap durft zetten zal altijd teveel betalen....
ik heb de stap gezet en heb het mij nog niet beklaagd momenteel 😉
Nu allen prox nog maar hoe lang nog ze zijn nu ook de modems aan het vervangen
Vanaf de corona zijn er veel veranderingen gebeurt de gsm overstappen is zeer gemakkelijk en vlug
en zeker als er fouten worden gemaakt moet er betaald worden daarmee dat dit zeer vlot loopt en veel verandering is
En ik begrijp dat kleine aanbieders geen telefoon centrale hebben en dat schrikt af
maar je ziet dat er wel beweging is dat is duidelijk
@luc55 @Master-Magic interessante meningen, maar laten we het on-topic houden in deze thread en niet uitwijken naar Wi-Free, daar zijn er andere topics voor op De Netweters. Denk dat @PeterD1 niet op zoek is naar deze informatie.