Beantwoorden
Curtricias
Experienced Weetjesweter
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

WIGO-snelheid nog niet verhoogd sinds aankondiging

389.jpg

Op de site van telenet krijg je een mooie melding dat we nu genieten van verhoogde snelheden. Is er iemand die hier al van geniet? Want hier is alles bij het oude gebleven.

Abbo: Wigo

Modem: Docsis 3.1 Wifi6 (docsis)

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: "Zogenaamde" verhoogde snelheden.

22 reacties
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Dat is nog zeer oude formule 

Best dat 2 keer per jaar 5 min tijd neemt om te zien wat je heb nog bij je past 

En op je maandelijkse rekening zal er een beter alternatief op gestaan hebben ze zijn dat verplicht op te zetten 

Maar sommige mensen kijken gewoon in de bank app dat het bedrag er af is is toch een vast bedrag de rest wordt niet na gezien 

en dan mis je zaken die wel geld kunnen opbrengen 

flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@Curtricias  schreef:

Ondertussen is het probleem opgelost.

We hadden nog een whoppa abbo. En dat viel niet onder het verhoogde abonnementen. 

Eens even de berekening gemaakt en ben nu overgestapt naar All-internet + TV. Ik betaal nu 6 € minder per maand maar heb meer dan de dubbele snelheid. 

Wel jammer dat je ons al 9 dagen op een dwaalspoor hebt gezet door te beweren dar je een WIGO abonnement hebt. Had je van aanvang al gezegd dat je een WHOPPA had, dan was het probleem al langer "opgelost" 🤗.

Maar goed dat je hierdoor nog eens jouw abonnement onder de loep hebt genomen, en gekozen voor een beter en goedkopere formule. Iedereen zou dat af en toe eens moeten doen (en niet alleen met de telecom abonnementen, maar ook energie, verzekeringen, enz ...) 😊.

luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Zal ook door dat bericht zijn heeft hij dit persoonlijk gekregen of heeft hij dit ergens gezien 

Dan begin je als klant te twijfelen 

Zo als hij zijn er niet veel  klanten  meer , veel klanten zijn tijdens corona verandert of na die periode zaken geschrapt 

Omdat andere zaken in de plaats zijn gekomen en je een keuze moet maken 

Curtricias
Experienced Weetjesweter

"En op je maandelijkse rekening zal er een beter alternatief op gestaan hebben ze zijn dat verplicht op te zetten"

En waar op mijn aanrekening zou dat dan moeten staan? Want ik zie het er niet op staan? Ook de zogenaamde check en smile test heeft nooit aangegeven dat ik beter zou overstappen naar een ander abbonement. Lijkt me ondertussen duidelijk waarom, aangezien ze nu minder aan mij verdienen.

Curtricias
Experienced Weetjesweter

"Wel jammer dat je ons al 9 dagen op een dwaalspoor hebt gezet door te beweren dar je een WIGO abonnement hebt. Had je van aanvang al gezegd dat je een WHOPPA had, dan was het probleem al langer "opgelost" 

Ik zat zelf op een dwaalspoor. Geen idee waarom ik er van uitging een whoppa aboo te hebben. Het is door afgelopen week met de klantendienst te bellen dat het boven water gekomen is. 

Ik had ook evengoed deze melding niet kunnen gemaakt hebben en geen oplossing gegeven kunnen hebben. Maar door deze topic beseffen mensen misschien dat ze in een gelijkaardige sitatie zitten en kunnen ze ook de nodige stappen ondernemen. Anderzijds denk ik dat de meesten die op een forum als dit zitten zelf toch al iets meer bezig zijn met hun internet in het algemeen en dat ze hun zaken op dat vlak al wel in orde zullen hebben.

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@Curtricias  schreef:

"En op je maandelijkse rekening zal er een beter alternatief op gestaan hebben ze zijn dat verplicht op te zetten"

En waar op mijn aanrekening zou dat dan moeten staan? Want ik zie het er niet op staan? Ook de zogenaamde check en smile test heeft nooit aangegeven dat ik beter zou overstappen naar een ander abbonement. Lijkt me ondertussen duidelijk waarom, aangezien ze nu minder aan mij verdienen.

Een keer per jaar (en dus niet maandelijks) staat er op je afrekening of er een ander abonnement is dat meer aan je vereisten voldoet. Bij mij was dat in januari. Dat is wettelijk verplicht.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! De gouden postveer is voor jou

@flip1953  schreef:

Wel jammer dat je ons al 9 dagen op een dwaalspoor hebt gezet door te beweren dar je een WIGO abonnement hebt. Had je van aanvang al gezegd dat je een WHOPPA had, dan was het probleem al langer "opgelost" 🤗.

Dat is de schuld van Telenet. Op zeker ogenblik hebben de Whop en Whoppa klanten een bericht gekregen van Telenet dat hun abonnement automatisch omgezet werd in respectievelijk Wigo Home S (100% zeker, had dit zelf) en Wigo Home. Zeer consequent is Telenet niet geweest. Er was een verschil met wat er op de afrekening stond en wat men te zien kreeg in de instellingen (vroegere mijn Telenet). Het ene gaf de originele benaming en het andere de nieuwe. Het is me nooit duidelijk geweest. 

Dus volgens het eigen engagement van Telenet moeten de Whop en Whoppa klanten behandeld worden zoals de Wigo Home S en Wigo Home klanten. Is dan niet zo @Moderator ? (ik veronderstel dat jullie het gemakkelijker hebben om dat in de archieven uit te zoeken).

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@janne_man  schreef:
Dus volgens het eigen engagement van Telenet moeten de Whop en Whoppa klanten behandeld worden zoals de Wigo Home S en Wigo Home klanten. Is dan niet zo @Moderator ? (ik veronderstel dat jullie het gemakkelijker hebben om dat in de archieven uit te zoeken).

WIGO S, WIGO home & WIGO home S hebben geen snelheidsaanpassing gekregen dus dat lijkt dan te kloppen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.