24748
netweters
|
152289
antwoorden
|
20688
vragen
|
Dag Telenetters,
Nu ik een nieuwe modem heb wil ik dat oude ding kwijt. Het is rijp voor de vuilnisbelt.
Is zo'n modem restafval of KGA? Ik bedoel: zit daar een batterij in, die gerecycleerd moet worden of mag-ie meteen in de vuilnisbak?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ah. Okee.
Ik heb die modem zonder hulp van een installateur vervangen, dat spaarde me een hoop geld uit. Maar die oude doos ligt daar nu en ik vroeg me af wat ermee te doen.
Zoals de kapotte strijkijzers en broodroosters, dus.
Merci!
Je kan hem gratis terug sturen als ze hem niet meer willen gaat dit op scherm komen
Dan mag hij naar het containerpark of de kringwinkel daar nemen ze alle electro gratis aan kapot of werkend
Anders de zak in
@kristofDW
Dit is niet voor alle type modems het geval, sommige moet ge terugsturen of binnenbrengen In een Telenetcenter, zoniet een boete.
Het type CH6643E mag wel naar containerpark.
Als ze je gratis een nieuwe modem met de post bezorgen, om zélf te installeren, dan ga ik ervanuit dat ze hem niet meer terug willen...
Anders zouden ze het me wel in de mail hebben gevraagd om hem terug in te leveren, toch?
Ik weet niet welk soort het is. Ik heb 'm op de hoop rommel voor het containerpark gedumpt
@Manga schreef:Anders zouden ze het me wel in de mail hebben gevraagd om hem terug in te leveren, toch?
Dat zou inderdaad wel logisch zijn.
De algemene regel (voor particuliere klanten) is volgens mij: oude CH6643E (zwart model) recycleren, andere terugsturen of binnen brengen in een Telenet Winkelpunt.
Hier gaat ge het antwoord vinden.
https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/toestellen...
Je zal het wel zien wordt hij aangerekend dan moest hij terug
Ja, 't is een zwarte. En bijna 20 jaar oud. Dus... weg ermee 🗑
Dat is zeer oude hij zal hier niet tussen staan
Ja, stokoud. Dit was'm:
Het lijkt op een CH6643E of was het een motorola
Motorola, denk ik. Het zat onder de cementspatters, er hebben bouwvakkers in m'n kelder aan het werk geweest en die hadden met cement gespat dat het een aard was. Alles wat daar stond zat er onder. En dat gaat er niet meer af, dus dat zag er niet mooi meer uit.
Nu heb ik een mooi wit "torentje" in de plaats hangen.