24750
netweters
|
152315
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hey,
Sinds gisteren geraak ik thuis via de vaste modem totaal niet meer op de websites van Microsoft.
(microsoft.online.com of outlook.office365.com, ...)
Aanmelden in Office of Onedrive eveneens onbereikbaar
Dit op elke computer of tablet. (Windows 10, Vista, Android)
Via 4G of draadloos op mijn Homespot lukt het wel, via de vaste modem dus niet.
Op mijn werk ging alles probleemloos.
Enkel bovenstaande websites/toepassingen doen het niet.
=> Modem gereset
=> Cookies en cache al gewist
=> Geen virus
=> Temp leeggemaakt
Ligt dit aan mijn IP-adres? Of algemeen probleem bij Telenet?
Opgelost! Ga naar oplossing.
doe eens een dns flush.
Wanneer u de Windowstoets(vlaggetje naast linker Alt of Ctrl) ingedrukt houdt met de R-toets opent het uitvoeren venster waar u cmd kan ingeven om het commando venster te openen.
In dit afschikwekkende venster kan u nu volgende commando ingeven: ipconfig /flushdns
U krijgt vermoedelijk een gelijkaardige uitvoer zoals hieronder vermeldt.
C:>ipconfig /flushdns
Windows IP Configuration
Successfully flushed the DNS Resolver Cache.
Ik weet niet waaraan het ligt, maar ik gebruik deze website altijd om te checken of het probleem aan mij te wijten is: http://downforeveryoneorjustme.com/
Misschien eentje voor in de bookmarks?
neen, ik weet van de warmte denk ik. Maar ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan met die pc want ik ontvang mijn meeste emails precies als a,der formaat. Google Edge, en niet internet explorer 11 zoals vroeger dacht ik. Het eigenaardige is ook dat ik bv. niet meer een pagina kan afsluiten. Via het kruisje rechtsboven.
We willen je nogmaals vragen op je taalgebruik te letten, @mvd09111966.
Principis probeert je hier gewoon verder te helpen en geeft je enkele tips.
Het is dan zeker niet nodig om op deze manier te reageren.