Beantwoorden
Medeweter
Freshman Weetjesweter
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Wordt bundel goedkoper, als internetsnelheid aanpast?

Ik lees net het bericht dat de internet snelheid verhoogd wordt. Ik heb het Wigo 70 abonnement en ik heb ook de giga speedboot optie. Wordt die optie dan goedkoper nu het verschil met de basis kleiner wordt? Of wordt bijvoorbeeld de upload snelheid extra verhoogd, meer dan 40 mbit?

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Snelheidsverhoging en giga speedboot optie

20 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@Master-Magic  schreef:

Telenet is enkel fiber tot de nodes…

Telenet is overwegend fiber tot de nodes.

Telenet heeft vandaag al FTTH klanten en die krijgen sinds de laatste update symmetrische snelheden.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Roy78
Professional Weetjesweter
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Hoeveel klanten @WG94 ? Het aantal klanten met symmetrische snelheden bij Telenet is verwaarloosbaar. Dat is de waarheid. Telenet communiceert er zelfs niet over.
De eerste klant met Speedboost Pro 10 Gbps symmetrisch moet zich trouwens nog melden op de Netweters of ergens anders online.

Ik neem aan dat ze nog niet bestaan. Op papier kan Telenet veel beloven...

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@WG94 ze waren gestart met 25 test personen of zoiets rond Mechelen, veel hoor je er niet over, en die enkele dat Fiber via telenet hebben is op je handen nog te tellen vrees ik, dus voor 98% is mijn uitspraak nog de juiste dat het fiber tot de node is.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
luc55
Experienced Meesterweter
Jij alziend oog. ;-) De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Wat we weten van Fiber van telenet de mensen krijgen een e-mail dat ze aangesloten kunnen worden dan moeten ze bellen er is geen website voor 

Bel ons via de Fiberfoon op 0800 66 720
Onze experts helpen je graag op werkdagen tussen 9 en 17 uur.

Is een aparte dienst dat we weten en niet iedereen zal het krijgen zoals met Digi zal ook niet voor iedereen zijn 

https://www2.telenet.be/residential/nl/netwerk/fiber.html

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@Roy78  schreef:

Hoeveel klanten @WG94 ? Het aantal klanten met symmetrische snelheden bij Telenet is verwaarloosbaar. Dat is de waarheid. Telenet communiceert er zelfs niet over.

Het is niet omdat het over een kleine groep (die de komende jaren uitgebreid zal worden) gaat dat ze niet bestaan, dat is ook de waarheid.

Wanneer Telenet Fiber beschikbaar maakt op een nieuwe locatie dan krijgen de betrokken bewoners hier communicatie over om optioneel over te schakelen. 

@Roy78  schreef:

De eerste klant met Speedboost Pro 10 Gbps symmetrisch moet zich trouwens nog melden op de Netweters of ergens anders online.

Ik neem aan dat ze nog niet bestaan.

Kan goed zijn, ik zou ook niet betalen voor die optie.

@Master-Magic  schreef:

ze waren gestart met 25 test personen of zoiets rond Mechelen

Dat 2 jaar gelden… Het netwerk is intussen uitgebreid. Misschien traag, maar het is wel zo

@Master-Magic  schreef:

en die enkele dat Fiber via telenet hebben is op je handen nog te tellen vrees ik, dus voor 98% is mijn uitspraak nog de juiste dat het fiber tot de node is.

En dus 2% incompleet…

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
luc55
Experienced Meesterweter
Jij alziend oog. ;-) De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Een kleine groep zal het nu niet meer zijn 

Ze hebben ook als de rest een update gekregen van snelheid en upload 

En zelf de business klanten zelfstandige en bijberoep het de upload verhoging gekregen 

https://press.telenet.be/telenet-verhoogt-internetsnelheden-met-zelfs-een-verdubbeling-voor-alle-one...