Beantwoorden
Gautier
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

maandlimiet hoger met speedboost?

Beste

 

Ik vraag mij af met de Optie Speedboost 400, dat je maandlimiet van 750gb in piekuren ook verhoogt, of blijft dit het zelfde?

Namelijk komen wij altijd in de problemen rond de 20ste van de maand en surfen wij aan een lagere snelheid.

0 Likes
16 reacties
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

maandlimiet hoger met speedboost?

Dag Gautier

 

Optie Speedboost verhoogt enkel je snelheden, niet je download limiet. (Helaas, wil hetzelfde als jou! 🙂 )

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

maandlimiet hoger met speedboost?

Wat doen jullie daar allemaal mee? 750Gb in de piek en onbeperkt in de daluren. Waar vinden jullie de tijd om alles te bekijken of te gebruiken? Ik word vreselijk ou geloof ik. Gefrustreerde smiley



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Gautier
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

maandlimiet hoger met speedboost?


@igvfer schreef:

Wat doen jullie daar allemaal mee? 750Gb in de piek en onbeperkt in de daluren. Waar vinden jullie de tijd om alles te bekijken of te gebruiken? Ik word vreselijk ou geloof ik. Gefrustreerde smiley


Ik zelf ben hogeschool student, dus Netflix, Youtube, Twitch, zelfde als mijn broer als middelbare school student, gamen en streamen, een kleine zus die graag veel op youtube filmpjes kijkt, ouders die ook graag eens kijken naar facebook filmpjes, dit gebeurd dus allemaal tussen 12u in de middag en 12u in de avond en niet in de ochtend.

Zo kom je dus heel snel aan die 750gb met minimum 5 personen. 😛 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

maandlimiet hoger met speedboost?

Dan ben je misschien beter af met een businessabonnement. Kan je tot 3 Tb gaan. Ik heb er nog zo gekend, vader, moeder en 4 kinderen tussen 14 en 22 jaar. Allemaal Netflix kijken op elk zijn HD TV, dat loopt op natuurlijk. Ik ben nog oudewerts natuurlijk, ik en mijn vrouw kijken samen TV een uur of 2 per dag. Nu kijkt elk naar zijn eigen TV. Smiley LOL



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Gautier
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

maandlimiet hoger met speedboost?


@igvfer schreef:

Dan ben je misschien beter af met een businessabonnement. Kan je tot 3 Tb gaan. Ik heb er nog zo gekend, vader, moeder en 4 kinderen tussen 14 en 22 jaar. Allemaal Netflix kijken op elk zijn HD TV, dat loopt op natuurlijk. Ik ben nog oudewerts natuurlijk, ik en mijn vrouw kijken samen TV een uur of 2 per dag. Nu kijkt elk naar zijn eigen TV. Smiley LOL


Vroeger wanneer ik enkel de hoog verbruiker was, was dit meer dan genoeg, maar ja met 3 netflix HD, twitch 720P enkele uren, loopt dus inderdaad snel op 😛 En Businessabonnement, is dat mogelijk als gewoon particulier?

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5248
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

maandlimiet hoger met speedboost?

@igvfer

 

Mijn zus is alleen met 3 jongens en die komen regelmatig in de buurt van 750 GiB. Die gebruiken allemaal hun eigen toestel en dan een PS4 en Netflix...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Gautier
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

maandlimiet hoger met speedboost?


@sb schreef:

@igvfer

 

Mijn zus is alleen met 3 jongens en die komen regelmatig in de buurt van 750 GiB. Die gebruiken allemaal hun eigen toestel en dan een PS4 en Netflix...


Kinderen zitten meestal op internet tijdens de piekuren he, de meeste kinderen slapen en zitten op school tussen 12u in de nacht en 12u in de middag

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

maandlimiet hoger met speedboost?


@Gautier schreef:

Vroeger wanneer ik enkel de hoog verbruiker was, was dit meer dan genoeg, maar ja met 3 netflix HD, twitch 720P enkele uren, loopt dus inderdaad snel op 😛 En Businessabonnement, is dat mogelijk als gewoon particulier?

Ja dit is mogelijk. Niet voor Wigo abonnementen maar wel Business Fibernet zie:https://www2.telenet.be/nl/business/producten-diensten/internet/business-fibernet/ of het Fluo abonnement als je er telefonie bij wil. Aan jullie om de rekening te maken. Bellen naar de klantendienst of een Center binnenspringen en ze zullen je met plezier upgraden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

maandlimiet hoger met speedboost?

@igvfer

Als je 4K netflix zit te kijken ga je vlot rond de 10GB per uur zitten hoor.

Vorige keer een serietje in Full HD, 3 afleveringen en ik was 7 GB verder ^^

 

Youtube kan er tegenwoordig ook wat van, en zelf game ik constant en zo'n spelletje is weer lekker 75 GB erbij.

 

-- We all love data 😄 --

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes
BorkBork
Professional Beetjesweter
Berichten: 12
All I want for X-mas is YOU Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

maandlimiet hoger met speedboost?

Volstrekt onzinnige optie. Ipv binnen de week aan je limiet te zitten ben je er nu na drie dagen al. Wat FUP's betreft zitten we hier echt in een derde wereld land met onze first world problems. En alle respect voor die landen.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

maandlimiet hoger met speedboost?

@BorkBorkVoor jou is een VDSL lijntje misschien een optie? Dan duurt het 14 dagen voor je aan je limiet zit. Gefrustreerde smiley

Wat jullie doen is een vervoerder die 1 keer wegentaks betaalt en dan met honderden vrachtwagens op de weg komt zodat alles dichtslibt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BorkBork
Professional Beetjesweter
Berichten: 12
All I want for X-mas is YOU Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

maandlimiet hoger met speedboost?

Ik moet misschien dit forum meer volgen. Mijn fout.  Fijn dat je Telenet's case pleit. Het ligt meer dan waarschijnlijk aan mij dat 750 GB me niets lijkt voor de 150 euries die ik er maandelijks voor afdraag (true, inclusief een hoop andere opties die er niets mee te maken hebben). Ik dacht dat ik toch op z'n minst de optie zou hebben een tweede 750 gb af te kunnen kopen.

Helaas, 750 & done. Dit doet me terug denken aan mijn BBS tijden. Beltijden bijhouden en eens het te gortig werd was het ook echt gedaan voor de rest van de maand.

Meer dan 20 jaar later zie ik dezelfde beperkingen. 750 GB... 4k doet zijn intrede... Good luck Telenet.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

maandlimiet hoger met speedboost?

750 GB telt alleen tijdens de piek. Tijdens de dal van 00u0 tot 12u00 geen limiet. Anders een business abonnementje nemen = 3 TB.

In de beperking toont zich de meester.......

En dan nog deze bedenking: https://www.techdirt.com/articles/20140218/11532626269/house-cards-4k-will-eat-broadband-caps-like-p...

 Dat mag nog een een TV van 150 cm zijn maar het begint stilaan te lijken op: "Ik heb de dikste,grootste enz......"



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

maandlimiet hoger met speedboost?

@BorkBork

Ze zullen heus echt wel het pieklimiet omhoog halen denk ik, maar ik vrees misschien dat dit pas gaat zijn vanaf het moment dat Speedboost een volwaardig abonnement wordt, en niet een extraatje.

 

Als je echt een downloader bent, zul je dit na 00 en voor 12 uur moeten regelen, voor de rest zal je dan wel onder de 750 GB blijven.

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes