24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Oude minimodem was stuk en ben een nieuwe gaan halen in de telenet winkel. Een Tp-Link M7350. Ik steek mijn simcard erin maar hou moet ik die nu verder instellen zodat ik verbinding kan maken met internet. Kan er mij iemand hiermee helpen want met de handleiding ( zeer kleine letters ) geraak ik niet verder. Bij mijn vorige had ik gewoon de pincode van mijn simkaart nodig en ik had verbinding. Hoe moet ik dit instellen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Weet dat je de meeste handleidingen ook online kan vinden. Die van M7350 staat hier: Download voor M7350 | TP Link België
Had ik gezien maar geraak er niet aan uit sorry.
En in het Engels ook nog, nee ik vraag gewoon iemand die mij kan helpen, hoe ik deze moet instellen om via de simkaart online te gaan ?
TP Link heeft ook een video tutorialgemaakt: M7350 - Mobiele Wi-Fi Installatie
Indien de APN instellingen niet automatisch ingevuld zijn kan je hier de juiste vinden: Mobiel toestel klaarmaken om te surfen, mailen en sms'en | MyTelenet
Dank voor de hulp maar neem geraak er niet aan uit, mensen moeten ook eens begrijpen dat er oudere personen zijn die niets of heel weinig over zulke zaken weten. Spijtig maar ga hem morgen terug moeten binnenbrengen, zo heb ik er niets aan natuurlijk.
Neen ben spijtig genoeg alleen en buren zijn ook allemaal oude mensen dus was mijn hoop hier opgericht maarja. Begrijp wel die video maar alles blijft geen verbinding hebben.
Ik heb het niet in detail bekeken, maar een handleiding in het Nederlands vind je hier:
@snap1704 schreef:mensen moeten ook eens begrijpen dat er oudere personen zijn die niets of heel weinig over zulke zaken weten.
Ik begrijp je frustratie, maar jij moet ook begrijpen dat niet iedereen dat toestel heeft en zomaar een stappenplan kan toveren voor je.
Hopelijk zal je hier of elders iemand vinden die je de nodige info kan geven. Ik heb dit toestel niet en kan dus ook niet meer doen dan lezen en delen wat er online te vinden is.
Misschien kan men je in de winkel helpen
Beste WG94, voor ik naar de winkel ging, heb ik nog even geprobeerd. Ik heb verbinding want buitenshuis kan ik op internet. Maar blijkbaar maak ik verbinding met Base Mobile, zie foto.
Volgens mij is dit niet goed, maar hoe kan ik dan toch verbinding maken is mijn vraag, op mijn gsm kies ik bij wifi de verbinding van de minimodem en zo heb ik dus verbinding, raar toch ?
Ja Master-Magic inderdaad, heb zojuist ook contact gehad met telenet zelf, die dit ook bevestigde. Hij heeft kunnen zien dat er inderdaad connectie is gemaakt met de nieuwe minimodem, dus alles is opgelost, dank aan iedereen voor de hulp.