Beantwoorden
DanyPo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??

Weet er iemand waarom je als vaste klant geen korting krijgt als je wil overschakelen van wigo naar oneup??

Momenteel is er een promotie dat je gedurende 12 maanden 10€ korting krijgt, maar als je als vaste klant inlogt en je wil veranderen, dan krijg je die korting niet???

18 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??

@DanyPo 

Als vaste klant heb je recht op die promotie maar dan moet je wel aan de onderstaande voorwaarden voldoen.

Als hier aan voldoet dan zal deze promotie worden toegepast vanaf je eerst volgende nieuwe factuur.

Dat jij nu niet ziet staan dat zou kunnen dat kan ik niet voor je testen. Als je zeker wil zijn of je die promotie krijgt bel eens de klantendienst of stuur eens via Whatsapp om zeker te zijn. Maar je hebt geen One(up) dus dan krijg je normaal wel deze promotie.

Scherm­afbeelding 2023-05-30 om 18.44.04.png


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1117
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??

Gelet op wat @patrick37 zegt kan je concluderen dat je de korting niet krijgt omdat WIGO al een mobiel abonnement bevat.

Dit type promo is praktisch altijd enkel geldig als je nieuwe producten afneemt, niet als je je huidige formule inwisselt voor een andere formule met de zelfde producten.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??

@WG94 

Als je tekst goed leest en bekijkt krijgen de bestaande klanten die nog geen One(up) hebben wel deze promotie dat haal ik wel uit die tekst.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1117
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??

Er staat "bestaande klanten die nog geen mobiel abonnement hebben en die ONE(up)-klant worden". Maar WIGO bevat al een mobiel abonnement; dus aan die voorwaarde is niet voldaan.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??

@WG94 

Klopt daarom ook de opmerking erbij eens de klantendienst contacteren en navragen om zeker te zijn.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DanyPo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??

Ik zal klantendienst eens bellen, want eigenlijk eens je vaste klant bent krijg je nog weinig kortingen, waar je als nieuwe klant wel kan op rekenen.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??

@DanyPo 

Dat is een ander discussie punt  en niet echt met jou topic te maken maar ja je hebt wel gelijk op dat vlak. Als bestaande klant moet je altijd maar iets bijnemen om van bepaalde promoties te genieten of anders heb je niks.

De goede vaste klanten blijven wel in de kou staan en genieten van niks promoties , en die 30% op toestellen is voor iedereen dus dat tel ik niet mee.

Dus ja die mening deel ik zeker met je.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??


@DanyPo  schreef:

Weet er iemand waarom je als vaste klant geen korting krijgt als je wil overschakelen van wigo naar oneup??


Omdat een vaste klant toch betaalt. Er is dus voor Telenet geen enkel voordeel om vaste klanten een korting te geven.

Wees niet die vaste klant, dan profiteren bedrijven van jou! De vaste klant betaalt elk jaar meer door prijsverhogingen terwijl die zelfs niet meer checkt of concurrenten geen betere aanbiedingen hebben.

Wil je promoties scoren? Zoek dan actief naar promoties van alle telecomoperatoren. Vergelijk prijzen en verander regelmatig van operator. Zet jezelf niet levenslang voor schut met een dikke alles-in-1-bundel, maar hou je mobiele diensten, televisie of internet zoveel mogelijk gescheiden. Op die manier kan je volledig vrij van alle mogelijke promoties op de Belgische telecommarkt genieten.

Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??

Betere prijzen bij de concurrenten bij die van u is het al den 2de keer dit jaar dat ze dieper in de zakken van hun klanten tasten .... zoeken naar promoties van alle telecom operatoren ? dan ben je in België snel klaar er is Telenet en Proximus al de andere gebruiken wel iets dat eigenlijk van de twee grote spelers is.

loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??

Dan kun je best weg blijven bij Proximus die zijn prijzen 2x per jaar incl telefonie verhoogd.

Pure schande die gemideld 65Mbps internet snelheid kan aanbieden vandaag.

Zolang ze geen FTTH kunnen aanbieden op jou adres,ben je genaaid over hun koperlijntje.

 

DanyPo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??

Wel hier in onze gemeente gaan ze beginnen om een fiber kabel te leggen van "fiberklaar". Indien meer dan 20% mensen die het willen laten leggen tot in huis is de aanleg gratis.

Dit kan nog interessant worden ....

loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??

Ik gebruik nu 2 jaar 1Gbps.Wat ik eerlijk gezegd lang niet nodig heb,ik wil gewoon snel internet.

De up 40Mbps mag nog iets hoger 75Mbps wat er aan komt.

Intussen zal Fluvius(vanaf nu partner van Telenet) dat heel de provincie Limburg beheerd in 2024 ook wel glasvezel aanbieden. 

En dan zien we wel of we kunnen genieten van promotie.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??

@loti 

Dit staat los van het topic.

Je gebruikt al 2 jaar 1 Gbps en je bent pas overgestapt vanuit Proximus naar Telenet , heb je zelf gezegd want je profiel is pas vanaf maart actief hier.Hoe kun je dan al 2 jaar 1 Gbps gebruiken ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Als vaste klant geen recht op promo van oneup??

 

Ik ben van proximus jaaaaaaaren geledenAnyConv.com__2021 (2).jpg overgestapt naar Telenet.

Zal 'n fout van mij geweest zijn.Kan dat niet.