Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

BASE lanceert vanaf juni ook vast internet en tv

Vanaf 3 juni start Base ook naast mobiele gsm abonnementen met vast internet en tv tegen democratische prijzen.

BASE internet

Om het aanbod overzichtelijk te houden, biedt BASE twee opties voor klanten die er hun internet willen afnemen. Voor wie maar beperkt surft of video’s streamt, is er een beperkt internetplan met een downloadlimiet van 300 GB. Dat plan kost 27 euro per maand en biedt een downloadsnelheid van 50 Mbps en een uploadsnelheid van 5 Mbps. Kom je niet toe met de 300 GB aan data? Dan heb je binnen het abonnement de mogelijkheid om 25 extra GB aan te schaffen voor een prijs van 5 euro.

Wie wat meer surft of naar streamingdiensten kijkt, kijkt beter naar het aanbod voor onbeperkt surfen. Dat kost 40 euro per maand, maar je krijgt er ook meteen sneller internet voor terug. Wie onbeperkt surft downloadt aan maximaal 200 Mbps, terwijl uploads begrensd zijn op 20 Mbps.

Ben je al klant bij BASE voor het mobiele aanbod? Dan krijg je levenslang 10% korting op de genoemde prijzen.

Base TV

Ook bij BASE TV houdt de operator het aanbod simpel. Veel hangt af van wat voor televisie je hebt. Als dat al een slim toestel is, kan je ervoor kiezen om enkel aansluiting te krijgen op de BASE TV-app. Dat kost 10 euro per maand. Heb je geen slimme televisie? Dan kan je ervoor kiezen om ook een TV box aan het abonnement toe te voegen, wat 5 euro extra kost.

Voor die bedragen biedt BASE de 28 meest populaire tv-zenders, replay tot 36 uur na datum, 200 uur aan opnames en de mogelijkheid om te pauzeren en door te spoelen. Heb je niet genoeg aan 28 zenders in één taal? Dan kan je voor 6 euro extra er nog 28 zenders in de andere taal aan toevoegen.

Ook hier geldt een korting voor bestaande BASE-klanten. Net zoals bij het internetabonnement bedraagt die korting 10%.

Ben je geen BASE-klant, maar lijkt het aanbod internet- en tv-aanbod je wel interessant? Wees gerust: je loopt in dat geval geen korting mis. Ook niet-klanten die zowel BASE internet als BASE TV afnemen genieten van een korting van 10% op elk van de twee producten.

Reclame in aantocht

Momenteel houdt BASE het nieuwe aanbod nog wat stil. Dat verandert vanaf 10 juni: vanaf dan zal de provider reclame gaan maken voor het nieuwe aanbod en zal je er niet meer naast kunnen kijken. De provider lijkt in ieder geval wel een snelle start te willen maken: de eerste drie maanden zijn de installatie en activering van je internet namelijk gewoon gratis. Klanten die daarna aansluiten, betalen daarvoor 59 euro.

https://techpulse.be/nieuws/463859/base-biedt-binnenkort-ook-abonnementen-voor-internet-en-tv/

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Base start vanaf juni ook met vast internet en tv

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
Tags (1)
41 reacties
thomasdb
Freshman Bijna Allesweter
En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

spijtig dat er nergens geen 750gb of unlimited 20/2 ofzo bestaat aan 12/15 € ofzo. jammer base had het gedaan dan nam ik het. zou me stress vermijden van de huidige low budget maar toch menselijk genoeg data not speed-matter opties . kabel tv steeds minder zenders maar da's bijzaak want telenet iconic heeft dat nog. voornamelijk 300 gb vast? 750 vast echt zo de mensen ambeteren met uw prijzen is dat verschil zo enorm. voor mij alleszinds  300 mobiel ok.  kan iemand mij uitleggen wat de groothandelprijzen zijn voor data waarom dit niet kan. en zéker op vast niet? alleszinds het is mooi 40 euro onbeperkt maar voor mij geen uitweg kwa prijs en ik zoek er nog steeds 1 en deze mag trager zijn ja ( zelf dat moet niet echt denk ik ) en het beperkte is te weinig data voor de prijs is het niet redelijk voor hedendaagse streaming ze willen dat we op 480p kijken denk ik omdat we te koppig zijn. ik noem het benadeeld. ok een pot tabak voor een week kost nu al 60 euro dank minister diependaele, tis door u datik zo zaag dat dat al zo is en het internet nog steeds geen vrijheid is dewelke er makkelijk bijkan ofzo. ja altijd wel een reden makkelijk gesproken met uw unlimited of loon.  ik probeer braaf te blijven maar 300 geen 750 is toch erg ofniet .sorry voor mijn algemene comment maar specifiek is het dus niet aan mij besteed . wat ik erg jammer vind want hoeveel verandert er nog ? gemiste kans zowel voor base in dit geval  ik zeg het maar zodat base en meer het ook kunnen inzien. vragen staat vrij ik vraag zet de minste formule eens goedkoper naar 750 of trager onbeperkt en wie weet heb je er aan mij of meer een klant bij 😉 

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Canal+ heeft een overeenkomst al met Discovery groep valt te zien of zij zin hebben om het uit te breiden maar de Belgische en Nederlands zenders ook

er moet ook vraag naar zijn de tijden zijn de laatste jaren verandert  de cijfers blijven zeer belangrijk

zenders dat niet genoeg kijkers hebben worden naar de ip tv gezet neemt niet veel plaats in en is zeer goedkoop

dat zie je bij satelliet en tv kabel aanbieders 

Zeer waarschijnlijk zal DAZN opslaan voor iedereen

m-jan20
Freshman Meesterweter
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Toch eigenaardig dat die Base TV app/website krak dezelfde is dan die van Telenet, maar wel met dubbel zoveel zenders voor een goedkopere prijs...

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@m-jan20  schreef:
Toch eigenaardig dat die Base TV app/website krak dezelfde is dan die van Telenet, maar wel met dubbel zoveel zenders voor een goedkopere prijs...

Het lijkt het meest op Flow en dat is sowieso z'n geld niet echt waard momenteel. Zelfde prijs als Yugo had maar kleiner zenderaanbod.

Ik zie 2 scenario's, ofwel wordt Flow geupgrade zodat het meer lijkt op het aanbod van BASE TV of het verdwijnt gewoon helemaal.

En dat het dezelfde site en app is is niet zo heel raar toch? Dat is het platform dat Liberty Global overal gebruikt, zou raar zijn als ze hiervoor iets helemaal nieuw gemaakt hadden.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
m-jan20
Freshman Meesterweter

Wij hebben hier nog tv flow omwille van Play Sports, anders inderdaad niet echt de moeite

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@m-jan20  schreef:

Ik vind daar niets eigenaardigs aan, dat is gewoon een marketing strategie

• bemerk ook dat je Flow-TV niet apart kan krijgen, maar alleen als optie bij een One / One-Up abonnement
  • Maar je kan wel een Telenet One / One-Up nemen, en een Base-TV abonnement (TV verbruik komt dan wel uit jouw data volume...)

Hangt dus af van de zenders die je wilt, en de prijs die je wilt betalen?

m-jan20
Freshman Meesterweter

Is ook maar 53 cent verschil, ik maak daar zeker geen drama van. Ik kijk persoonlijk ook niet naar die extra zenders in Base, maar heb wel graag het extra sport aanbod van Play Sports. Met Play Sports + TV Flow krijg ik ook €2 korting vergeleken met DAZN + Play Sports, dus eigenlijk is TV Flow voor mij toch nog 'goedkoper' dan Base TV. Het hangt dus inderdaad af van de zenders die je wilt, zoals je zei.

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Voetbal zit niet op Base daar zal het verschil een stukje zitten een kleiner bundel met zenders

maar geen mogelijk om extra te nemen zoals voetbal

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@luc55 als je uw eigen android box of Apple TV gebruikt kan je voor het geld dat je uitspaart met het basis tv aanbod via ip de DAZN app gebruiken met een abbo voor het beperkte aanbod sport.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@FJ_Mike  schreef:

Vraag me ook af of de Telenet modem kan blijven, in bridge modus. 🤔

Neen.

Bij einde contract moet je de Telenet modem terugsturen (anders krijg je die aangerekend op je laatste factuur).

@WG94  schreef:

Ik vermoed dat het de F@ST-modem met een BASE logo op zal zijn. Maandag zullen we het weten.

Natuurlijk vanaf november kan je zelf kiezen welke modem je plaatst, dan is het probleem ook opgelost.

Het wordt dus de CH7465LG-BA, met andere woorden de oude Telenet Docsis 3.0 modem (CH7465LG-TN) in een BASE jasje 🙂

Alles over je BASE-modem

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Gezien de geleverde snelheden moest het niet de beste (snelste) modem te zijn, maar een 10 jaar oud model met verouderde DOCSIS en Wi-Fi standaard vind ik persoonlijk wel een beetje schandalig.

WG94 | Krak
FJ_Mike
Experienced Beetjesweter
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Dat valt wel tegen van die modem. En geen bridge?

• Downloadsnelheid tot 200 Mbps

Alles over je BASE-modem

De snelheid van die unlimited gaat dus nooit omhoog kunnen?

patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Het is dan wel schandalig dat je wat oudere apparatuur krijgt maar ook schandalig dat als je de gekozen combinatie houd je ook de rest van leven 10% krijgt en houd. Waarom is dit dan niet bij Telenet voor de trouwe vaste klanten ..? 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
WG94
Freshman Meesterweter

Dat is toch gewoon bundelkorting? Dat heb je bij Telenet ook, maar is niet zo expliciet geadverteerd omdat Telenet zichzelf ook niet als goedkoop op de markt zet.

Bvb:

• Prijs TV Iconic + 1 Decoder: 22,92 + 10,95 = € 33,87
  • Bundel: Easy Internet (34,45 los) + TV Iconic = € 66,72
    • € 1,6 bundelkorting (geen vette, slechts 2%)
  • Bundel: All-Internet (63,27 los) + TV Iconic = € 76,79
    • € 20,35 bundelkorting (dat is zelfs 26%)

WG94 | Krak
WG94
Freshman Meesterweter

@FJ_Mike  schreef:

De snelheid van die unlimited gaat dus nooit omhoog kunnen?

Telenet adverteert dezelfde modem als max 400 Mbps. Volgens mij kon je vroeger ook Speedboost (1 Gbps) nemen op dit model (lijkt bij Speedboost 1G Business nogsteeds het geval). 

Lijkt me dus dat ze zowel bij BASE als Telenet gewoon de limiet van de ondersteunde abonnementen op die pagina zetten.

WG94 | Krak