24757
netweters
|
152464
antwoorden
|
20710
vragen
|
Digi houdt momenteel een persconferentie waarbij ze prijzen tonen.
€0,6/GB dus €5 voor 15GB. Goedkoper dan alle hoofdoperatoren, maar het meest gekke is hun fiber internet prijzen.
€10 voor 500 Mbps DOWN en UP
€15 voor 1 Gbps DOWN en UP
€20 voor 10 Gbps DOWN en UP
Het lijkt me tijd voor Telenet om te reageren omdat ze momenteel 5x duurder zijn.
Het is tijd om ONE en internet essential te upgraden naar 1 Gbps en ONEup in de toekomst naar 2,5 Gbps of zelfs 10 Gbps.
Hun site is online!
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Digi lanceert, Telenet reageert (niet)
Daarnaast heeft Telenet ook verschillende dingen die Digi (nog) niet heeft: eSIM, VoWifi, VoLTE, (Visual) Voicemail, Klantenprijs korting, digitale aankopen via je Telefoonrekening (Telenet Pay).
Klanten kunnen voor zichtzelf uitmaken of dat het extra geld waard is maar voor sommigen zal dat het geval zijn.
@WG94 Nogmaals, Vowifi en Volte hebben ze wel, enkel bij de providers dat de ip adressen gekend zijn bij Digi, er zijn al enkele mensen die melden dat ze het actief hebben op Digi, en Digi bevestigd aan de telefoon ook dat het werkt, ze kunnen per toestel ook iets aanpassen zodat het werkt.
@WG94 omdat het niet bij iedereen werkt en als het op hun site staat dan kan dat voor klanten die het niet hebben verkeerd overkomen, ze zijn ermee bezig om dat op elke smartphone actief te krijgen.
en betalen via de gsm, er zijn veiligere opties dan dat, en wie gebruikt dat ook.
zijn allemaal extra opties die niet echt nodig zijn.
Visual voicemail mis ik niet, wel gewone voicemail maar daar valt mee te leven.
wie kiest voor digi weet wat die wel en niet heeft voor zijn 5 euro, de ontvangst is voor mij perfect overal waar ik kom, met telenet was dit een ramp met soms geen ontvangst.
dan betaal ik liever voor digi dan voor telenet dat me 3 keer meer kost en waarmee ik geen ontvangst heb.
er zijn nog klanten dat klagen over ontvangst met Telenet, en dan betaal je daar zoveel voor.
ik zou het wel weten 😉
Zo kan iedereen zijn goesting vinden. Als ik kan bellen, sms'en, whats appen en mijn mails lezen ben ik al lang tevreden. Elk zijn goesting. Maar Telenet mag zijn upload verhogen voor het vast internet 🤣🤣🤣😁
Het ieder zijn keuze om te nemen wat je wilt
Er zal altijd een verschil blijven tussen een premium aanbieder en budget aanbieder
Dat de grens dun is voor sommige wel en er zijn een aantal die het niet aantrekt
Digi en proximus mogen in Brussel al hun installaties aan de muren in de straat vervangen, ze voldoen niet aan de bouwvoorschriften.
https://techpulse.be/nieuws/475405/proximus-moet-duizenden-internetkastjes-in-brussel-vervangen/
Hadden het nu nog "gele" kastjes geweest dan zou ik nog begrepen hebben dat het te Vlaams was. 🤔🤣 Waar houden ze zich in godsnaam mee bezig?
Er is keuze uit 3 kleuren ze zullen ze spuiten in de kleur dat ze willen
Je ziet dat met de straatverlichting tegen de gevel ook daar heeft bakje op de grond een kleur
Crisis bij telecombedrijf DIGI: helft van directie ontslagen.
https://techpulse.be/nieuws/477613/crisis-bij-telecombedrijf-digi-helft-van-directie-ontslagen/
Via e-mail ontslagen, wellicht geïnspireerd door Elon Musk? 😁 Nu ja, ziet er niet echt goed uit. Ben blij dat ik toch nog even heb uitgesteld om over te stappen vanuit Yoin. Ik vraag me wel af wat er met al die mobiele nummers zal gebeuren als die op een gegeven moment het faillissement gaan aanvragen.
@sb schreef:Ik vraag me wel af wat er met al die mobiele nummers zal gebeuren als die op een gegeven moment het faillissement gaan aanvragen.
Meestal worden de contracten dan wel redelijk snel overgedragen/verkocht aan een andere operator, zodat je niet van de ene op de andere dag zonder valt. En je kan dan uiteraard zelf nogsteeds overstappen naar een andere aanbieder.
Zeer recent voorbeeld: Providers United Telecom en Ello Mobile overgenomen United Telecom en Ello Mobile failliet: advies voor klanten