Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
Syl
Freshman Beetjesweter
It's your ninth party! It's your eighth party! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Eerste herinnering toch aangerekend

Spijtig genoeg hebben we een betaling gemist, dat is niet onze gewoonte. 

We hebben een herinnering gekregen en deze dan ook betaald. 

Op de herinnering stond dat deze eerste herinnering bij de volgende factuur aangerekend zou worden. 
Wettelijk mag het niet en volgens jullie eigen uitleg (op jullie site gevonden) wordt dit pas aangerekend bij de tweede herinnering. 

Hoe kan het nu dat deze toch aangerekend wordt?

6 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Deze site is in eerste instantie bedoeld voor en door klanten. Telenet geeft hier geen officiële ondersteuning, dus hiervoor neem je beter contact op met Telenet zelf. Als ik me niet vergis, dan geeft het keuzemenu van 015 666 666 je de optie om specifiek vragen over de factuur te stellen. Mogelijk wordt het alsnog aangerekend en daarna terug in mindering gebracht op je volgende factuur.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@Syl  schreef:

volgens jullie eigen uitleg (op jullie site gevonden)

De Netweters is een klantenforum, als je deze vraag aan Telenet wil stellen zal je je moeten wenden tot de klantendienst.

Telefonisch via 015 66 66 66 of online via Chat (aangezien het een feestdag is vermoed ik dat beide diensten vandaag niet bereikbaar zijn)

Bel ons op

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Janneke_Dust
Experienced Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 Vraagbaakkampioen!

Kijk toch maar eens of dit geen phishing is.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel!

Je zal best toch een domiciliëring moeten openen 

Er gaan veel fraude e-mail de ronde of het echt is of niet dat kan je  controleren in mijn Telenet 

Dat blijft de plaats om te controleren 

Voor de betalingen neem je contact met Telenet zij hebben meer info wat te laat en niet op tijd betaald wordt staat in hun computer 

flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@Syl  schreef:

Spijtig genoeg hebben we een betaling gemist, dat is niet onze gewoonte. 

We hebben een herinnering gekregen en deze dan ook betaald. 

Op de herinnering stond dat deze eerste herinnering bij de volgende factuur aangerekend zou worden. 

Hoe kan het nu dat deze toch aangerekend wordt?

Deze is nog niet aangerekend dus.

Waarom zo'n heisa rond maken, wacht gewoon de volgende aanrekening af, en kijk dan of er iets aangerekend wordt.

Dàn kan je nog altijd reklameren, maar nu reklameer je al op iets dat nog niet eens aangerekend is, en waarschijnlijk ook nooit aangerekend zal worden (gezien je intussen betaald hebt) 🤔

Geen wonder dat de Helpdesks altijd overbezet zijn, als ze zich al moeten bezighouden met fouten die misschien in de toekomst nog moeten gebeuren. 😫