|
25.598
netweters
|
158.332
antwoorden
|
|
21.362
vragen
|
Beste,
Ik wil van de feestpromo bestellen maar omdat ik al klant ben van de hoogste abonnement kan ik geen gebruik maken van de feestpromo als ik kon zou ik mijn abonnement verhogen en dat kan ook niet.
Als klant maak ik al lang gebruik van OneUp met 5 simkaarten en ik denk dat ik ook de feestpromo moeten hebben en de klanten die OneUp5 met 5 simkaarten. Dit vindt ik niet eerlijk, we moeten juist meer promo verdienen dan die klanten die een lager abonnement hebben en minder betalen op zich.
Gelieve dit te onderzoeken en een betere promo's te uitvoeren voor "iedereen".
"De feesten zijn voor iedereen" klopt dus niet. De feest is "niet" voor "iedereen" zou beter zijn.
"Neem internet" of "voeg mobiel toe aan je internet" en kies je toptoestel voor € 59.
Ik heb al "internet" en kan "geen mobiel toevoegen".
Alvast Bedankt!
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Feestpromo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Allicht velen wensen hetzelfde als jij. Het zullen uitzonderingen zijn die nooit geïnteresseerd zijn in het feestaanbod. Als trouwe en langdurige klant denk je dat jij dat ook moet hebben. Dat is een zeer subjectieve gedachte. Dat moeten is een aanvoelen dat je hebt (en kweekt), maar dat kan je nooit afdwingen. Waarom voeg ik hier kweek tussen haakjes bij: omdat de mens in het algemeen zijn eigen subjectieve mening boven alles stelt en dat ook onderhoud en op zoek gaat naar gelijkgezinden om zo menen aan te toen van de juiste mening te hebben.
Tis geen opzoek naar mensen die zelfde mening als de mijne hebben.
ik denk, ik wil, het is, en het moet zo zijn, wat ik allemaal zeg is gewoonweg just.
Objectief moet je niet bekijken je moet je in plaats van klanten zetten en nooit in de plaats van de bedrijf baas tegenpartij zetten dan hebben we een botsing simpel.
wat zijn we nu klant. Als klant wil je alles deruit halen. Als klant wil ik zelfde willen als de andere klanten hoe wa hoedan ook maakt niet uit wij als bestaande klant zitte al op een voorsporng dan die andere je wordt niet gezien.
tiss genoeg geweest 🙂
@SarahV schreef:Daar heb je 100% gelijk in. Ik overweeg zo om eventueel 'jaarlijks' van provider te veranderen en zo telkens gebruik te maken van hun promoties / kortingen.
Je moet dat niet "overwegen", maar doen. Daden i.p.v. woorden 😀
@NickeName schreef:maak nie uit wie wel doet of niet nu we telenet zijn hebben we het over telenet.
promo moet voor iedereen zijn iedere elke klant zelf behandelen anders is het niet rechtvaardig.
Promo is er toch voor iedereen .... die aan de voorwaarden voldoet 😊.
De enige reden voor een promo is om nieuwe klanten te lokken, of bestaande klanten te verleiden voor een duurdere formule...
Hierbij "krijg" je niets, maar koop je een toestel op afbetaling 🙂.
Bestaande klanten, vooral deze die al vele jaren klant zijn, moeten toch niets meer krijgen, want dat zijn per definitie super tevreden klanten (gezien ze zolang blijven), anders waren ze toch al lang weggegaan?
@luc55 schreef:Is meer gericht op de easy internet bundel
Ik hoor dat je dan 2 jaar vast of klopt het niet (heb dit ergens vernomen )
Je bent nooit vast, je kan op ieder moment jouw contract opzeggen ...
Het enige wat je dan moet doen is de restwaarde terugbetalen, volgens de aflossingstabel, waarvoor je hebt getekend.
Hetzelfde als je bij de bank zou lenen, en jouw lening afkoopt: je moet de rest van jouw schild in één keer afbetalen 😊.
We zijn super tevreden klanten voordat ie zon promos acties uitvoeren.
Als klant wil ik krijgen waarvoor ik betaald heb. Als zij de iets krijgt, ben ik daar niet jaloers op. Ik kan dan wel eens denken dat ik dat ook graag zou krijgen, maar nooit zal ik denken dat ik dat moet krijgen.
Ik ben een contact aangegaan met Telenet en dat geeft een verplichting aan Telenet: mij leveren wat in dat contract staat. Ik heb zelf een verplichting aan Telenet: betalen binnen de voorziene termijn wat overeengekomen is.
Voor de rest bestaat er geen moet. Voor de rest mag je alles wensen.
Dat is geen kwestie van een subjectief standpunt van klant of leverancier, maar wel van een objectief en wettelijk standpunt.
Installatie vlug geregeld om van een naar andere provider???
Denk dat je het hebt over elektriciteit-gas leverancier.
@Moaner schreef:Installatie vlug geregeld om van een naar andere provider???
Denk dat je het hebt over elektriciteit-gas leverancier.
Met Easy Switch zou dat net zo gemakkelijk moeten kunnen.
Off topic
@Moaner schreef:Installatie vlug geregeld om van een naar andere provider???
Denk dat je het hebt over elektriciteit-gas leverancier.
Dat hangt af van Fluvius en kan dik tegenvallen. Ongeacht de sector, in de meeste gevallen gaat dat vlug en correct, daar hoor of lees je niets over want het normale heeft geen nieuwswaarde.
dat is onlogisch jannekemanneke je moet niet blijven haken bij moeten en willen en weet ik veel allemaal.
klant die meest betaald. Krijgt niks.
klant die uitgelokt wordt om meerder te betalen krijgt promo.
klant die iets bij kan bestellen en van de promo kan benutten.
nieuwe klant krijgt iets.
Klant die al meest betaald krijgt niks herhaling.
zorg tenminste da ik mijn abo nog kan verhogen en van die promo kan benutten ten minste op zen minste bedankt danku graag gedaan
Het is nieuw dat bestaande klanten ook iets krijgen vroeger waren er meer voorwaarden
Dat is ook om de klanten te houden, als je alles al hebt kunnen ze niet iets geven de totale prijs zal er een korting in zitten
Dus je krijgt al iets
Deze zaken worden eigenlijk uitgeteld of je daar meer klanten lokt of houd weet ik niet
Zoals mensen zeggen nog een extra tv en ik blijf nog een jaartje
Er zullen klanten zijn die liever een extra korting krijgen dan een toestel
Beste specialist van de zaken anders te lezen dan wat er staat, dat de bestaande klant die niets bijneemt of niets kan bijnemen, geen feestpromoaanbod krijgt of iets anders betwist ik niet. Ik trek dat zelfs niet in twijfel. Ik vind het alleen problematisch als iemand beweert dat hij of zij dat moet krijgen. Woorden hebben hun betekenis. Ik heb er alle begrip voor dat iemand dat wil krijgen of dat graag zou krijgen of dat wenst te krijgen ..., maar niet met het dwangmatige moet.
Alles kan tegenslagen,komt meestal op het einde goed.
Als ik van energie leverancier verander ,hoef ik niet mijn kast en gas meter inleveren.
En wachten tot nieuwe er aankomen,dan activeren etc etc.
Is dit zo bij verandering telenet naar proximus of andere richting,men komt mijn modem tv box halen en alles is okido
Neen je moet het opsturen via de website als er staat dat niets moet doen dan heb je een keuze opsturen of niet
@luc55 dat bestaat al langer dat bestaande klanten kunnen genieten van de promo, heb dit nog gedaan 4 jaar geleden met een tv als bestaande klant met abbo aanpassing naar hoger abbo.
dus niks nieuw…