24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20722
vragen
|
Ik heb me al suf gezocht maar vind het niet en dus stel ik hier de vraag maar.
Hoe kan je abonnementen van topics verwijderen?Je kan vinkjes plaatsen maar dat is het dan ook.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb nu ook even gezocht en die optie lijkt te ontbreken.
In de FAQ kan je wel lezen hoe, maar er is geen optie op abonnementen of bladwijzers te verwijderen. Aanvinken lukt inderdaad wel 🙂
Als je rechtsbovenaan hoovert over die 2 pijltjes naar beneden zie je Optiemenu weergeven en daar staat bij mij Macro's maar geen optie om te verwijderen.
@Suzy Verplichte abonnementen zijn niet meer van deze tijd he 😂
Nog een vraagje over forum. Hoe kan ik mijn eigen berichten vlot vinden ?
@Theo2Je eigen onderwerpen vinden weet ik niet direct, maar al je berichten kan je gemakkelijk terugvinden via je profiel. Daar staat "Nieuwste bijdragen door Theo2" waaronder al je berichten staan van nieuw naar oud.
Privé berichten vind ik zo, maar berichten in een reeks ??
Jou "Nieuwste bijdragen zie ik ook nergens ..starten via dat wit rechthoekje van profiel ?
@Theo2 schreef:Privé berichten vind ik zo, maar berichten in een reeks ??
Jou "Nieuwste bijdragen zie ik ook nergens ..starten via dat wit rechthoekje van profiel ?
Als je op je naam klikt en dan Mijn profiel zie je onder je gegevenskader Onderwerpen waaraan ik heb bijgedragen of Mijn nieuwste bijdragen. Je kan deze met dat pijltje erlangs selecteren.
Je moet bovenaan op je gebruikersnaam klikken. Daar selecteer je 'mijn abonnementen'.
Hier zie je nu op welke onderwerpen je geabonneerd bent.
Selecteer nu 1 van de onderwerpen, klik op onderwerpopties, nu heb je de mogelijkheid om dit abonnement op te zeggen. Een beetje omslachtig aangezien je dit niet voor meerdere abonnementen kan uitvoeren.
@Wheng schreef:
Als je op je naam klikt en dan Mijn profiel zie je onder je gegevenskader Onderwerpen waaraan ik heb bijgedragen of Mijn nieuwste bijdragen. Je kan deze met dat pijltje erlangs selecteren
prachtig gevonden..ik vind nu die witte rechthoek maar iets onnuttigs...
Bedankt voor jullie feedback! Er zou inderdaad een extra menu zichtbaar moeten zijn.
Dan kan je vinkjes plaatsen bij de abonnementen/bladwijzers die je wenst op te zeggen en vervolgens kan kiezen om ze allemaal te verwijderen. Ik laat het nakijken!
Ik merk net dat ik hier niet meer op gereageerd heb, mijn excuses! Dit probleem is alvast sinds begin oktober opgelost. Je kan je eigen abonnementen en bladwijzers nu terug zelf beheren via je instellingen. Het menu dat eerst afwezig was, werd opnieuw toegevoegd. 😉