25.009
netweters
|
153.850
antwoorden
|
20.867
vragen
|
@Moderator ik kreeg vorige week een mail dat er werken zijn aan het netwerk bij mij in de buurt en er dus onderbrekingen zijn op een bepaalde dag...
Er wordt ook nog gesproken van "Deze verbeteringswerken kunnen zorgen voor korte onderbrekingen, zowel voor je tv, radio, telefoon als je internet." Is de term tv en radio niet een beetje achterhaald nu analoog er al lang uit is? 🤔
En ze spreken in die mail nog steeds over Facebook Messenger en dat wordt niet meer ondersteund...
Mss eens tijd om die automatische mails eens up to date te maken met de correcte gegevens/info. 😁
@Peter78 schreef:Er wordt ook nog gesproken van "Deze verbeteringswerken kunnen zorgen voor korte onderbrekingen, zowel voor je tv, radio, telefoon als je internet." Is de term tv en radio niet een beetje achterhaald nu analoog er al lang uit is? 🤔
Digitale tv en digitale radio is toch ook tv & radio? Ze verwijzen hier nergens naar analoog, dus dat lijkt me ene perfect normale zin.
Kan altijd een valse mail zijn gewoon niet op klikken
Ook al gebeurt er niets
We zijn inderdaad niet meer bereikbaar via Facebook en de openingsuren van de telefonische (technische) klantendienst die in deze mail staan kloppen ook niet. Da's op weekdagen van 8u00 tot 20u00 en van 9u00 tot 20u00 in het weekend en op feestdagen. Dat moet dus inderdaad aangepast worden!
Bedankt om dit te melden, we hebben het doorgegeven.
@DeMMi schreef:We zijn inderdaad niet meer bereikbaar via Facebook en de openingsuren van de telefonische (technische) klantendienst die in deze mail staan kloppen ook niet. Da's op weekdagen van 8u00 tot 20u00 en van 9u00 tot 20u00 in het weekend en op feestdagen. Dat moet dus inderdaad aangepast worden!
Bedankt om dit te melden, we hebben het doorgegeven.
@DeMMi Op onze website vind je het antwoord op de meestgestelde vragen.
Bevat de verkeerde link is het zelfde als "onze mailformulieren"
Ook best aanpassen 😉