24757
netweters
|
152453
antwoorden
|
20708
vragen
|
In de update mails die je van netweters ontvangt zou je de instellingen moeten kunnen aanpassen, echter werkt die link niet!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@JMVR klopt de link werkt niet of word geblokkeerd, maar ga gewoon naar netweters zorg dat u ingelogd bent en als u dan bovenaan op uw naam klikt ziet u de mogelijkheid instellingen en kan u het daar aanpassen.
Jos
@Suzy ja ik heb enkele mails geprobeerd en steeds 403, het stoort mij niet omdat ik instellingen gebruik op netweters zelf als ik ben ingelogd. ik gebruik google chrome en gebruik geen andere.
Jos
Ja, nog steeds. Net in jouw melding getest.
@Ex-Netweter, ik heb daarnet jouw antwoord hierboven even tijdelijk als oplossing aangeduid. Kan je eens testen of de link onderaan de Netweters e-mail die je hiervoor hebt gekregen naar een 403 fout verwijst? Of gaan nu je instellingen wel correct open?
Momenteel is dat de enige mail waarin we het hebben gewijzigd (als test).
Bedankt alvast voor je feedback!
@Ex-Netweter, je hebt zeker de URL achter instellingen onderaan de mail getest? En dit in de e-mail Uw antwoord op De Netweters is als oplossing geaccepteerd! Andere mails van De Netweters kunnen het namelijk wel nog ervaren.
Bij mij lijkt de URL achter 'instellingen' nu niet meer naar de .uat omgeving te leiden, wat het in vorige mails wel deed.
@Suzy heel zeker ik klik in die bewuste mail onderaan op instelingen en dan gaat hij naar dit.
en dan krijg ik dit.
Toegang tot community.uat.telenet.be is geweigerd
Je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Zie ook mijn antwoord aan u in de thread met @sb . Gisteren, 7 maart, kreeg ik een mail dat mijn post als antwoord aanvaard was. De link onderaan naar de instellingen werkte perfect, geen foutmelding.
@StefaanH stefaan dat de (instellingen) link bij u wel werkt, is dat niet omdat u en Sb krak zijn en zo meer rechten hebben.
Jos