24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
Heeft er iemand al zijn/haar weg gevonden op de vernieuwde mijn.telenet.be? Ik ben op zoek naar de identificatienummers van mijn producten maar ik vind deze niet terug, op de vorige versie van mijn.telenet.be was dat wat makkelijker.
Ik heb deze nodig voor overnameformulier in te vullen.
De identificatienummers die ik nog zoek zijn is die voor internet (vb a123456) en die voor kabeltelevisie (vb atv 123456).
Voor vaste telefonie is het uiteraard mijn telefoonnummer. Voor digitale tv (vb dtv123456) kon ik het nummer terug vinden bij de zenderpakketten.
Op de factuur zijn trouwens ook niet alle gegevens terug te vinden.
Ik kan je helaas niet helpen; wat mij betreft is de nieuwe lay-out van Mijn Telenet absoluut geen verbetering. Maar kan je in jouw geval niet gewoon contact opnemen met TN (telefonisch of via Facebook/Twitter) ? Dan moeten zij die gegevens maar opzoeken...
Voor je email a123456 nummer klik je onder de groep internet op "Telenet mailboxen". Daar zie je naast je naam ook je a-nummer of v-nummer of whatever staan.
Of je vind ze ook onder de groep administratie. Klik op het pijltje naar rechts tot je "Aanmeldingsgegevens" tegen komt. Daar staan ze ook.
ATV nummer vind ik ook niet terug....
@sbDe nieuwe layout sucked..... LOL
Jonge mensen gaan daar wel hun weg vinden, maar voor de iets oudere mens die vroeger zijn wel alles vond is het er zeker niet op verbeterd.
Als je een Center in de buurt hebt die een beetje service verleent kunnen ze jou helpen met het invullen van het overnameformulier. Die kunnen trouwens alle producten zien per adres. En je hebt gelijk. Bij de nieuwe layout van "mijn telenet" zijn een aantal dingen er niet beter op geworden. Zoals een overzicht van je producten, zoals het aanmaken van mailboxen, zoals bij DTV het aangeven van de verkeerde producten bij de DTV lijn enz. Uit fouten leert men en de volgende release lost men dat op.
@igvfer schreef:Uit fouten leert men en de volgende release lost men dat op.
Ze hadden die "tiles" nooit mogen gebruiken. Het overzicht is niet alleen volledig kwijt, het gaat ook nog eens erg langzaam, op verschillende browsers. (Maar bon, we zijn aan het afwijken... 🙂
Die identificatienummers staan op je aanrekeningen, en die kan je wel opvragen via MijnTelenet.
Bedankt voor jullie feedback over de nieuwe Mijn Telenet.
Jullie mogen er zeker van zijn dat deze intern wordt doorgegeven.
En zoals @igvfer zei proberen ze steeds te verbeteren en bugs op te lossen met een nieuwe release.
Ik ben zelf webdesigner en ik hou me altijd voor ogen dat "iedereen" binnen de 10 seconden moet vinden waar hij of zij naar op zoek is.
Kan dat niet binnen die tijdspanne dan gaan ze op een andere website zoeken.
In het geval van mijn telenet zou ik opteren voor een dropdown menu waarin je duidelijk alles ziet.
Ga met de muis over een item in het hoofdmenu en je ziet klaar en duidelijk alle items.
De website van Vandenborre electro is daar een voorbeeld van.