Beantwoorden
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Krijg geen emails meer van netweters?

Ik krijg sinds gisteren geen emails meer van netweters, van mensen die antwoorden op post of nieuwe topic aanmaken. Ook krijg ik geen meldingen meer (cijfer aan belletje rechts bovenaan) sinds ik in rang ben gestegen.

Heb men instellingen niet aangepast, heb niets van spam aangeduid of geblokkeerd, en heb men instellingen nagekeken op netweters en staan nog net zelfste. In en uitloggen helpt niet.

Ik gebruik outlook op mobiel, maar als ik in telenet webmail ga kijken staat er ook niets meer in.

Iemand idee?

@Suzy 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

9 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Krijg geen emails meer van netweters?

Da's wel heel vreemd, van zo een probleem had ik nog niet gehoord. En helaas kan ik er u dus ook niet mee helpen. ☹️


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Krijg geen emails meer van netweters?

Krijg je wel een dagelijkse samenvatting per email in de plaats?

Bij mij was dit ooit, zonder verklaarbare reden, het geval. Ik heb toen de notificatieinstellingen (die goed stonden) eens uit en aan gezet. Dat loste het probleem op voor mij.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Krijg geen emails meer van netweters?

@DeLLiAnO 

Ik heb dat ook eens voorgehad. Waarschijnlijk had ik per vergissing één of meerdere mails van de Netweters gemerkt als spam. Netweters stuurt dat door naar Khronos, Khronos stuurt dat door naar de bestemmeling via een nog andere dienstenleverancier die in mijn geval de mail komende van de Netweters bouncte. Het heeft een tijdje geduurd eer het probleem gevonden was. Nu wet ik niet of het probleem toen enkel voor mij opgelost werd of dat er gegaan werd voor een algmene oplossing (geen enkele mail komende van de Netweters mag gebounced worden wegens zogezegde spam).

@Suzy kan jij dat eens controleren voor @DeLLiAnO 

 

@DeLLiAnO wat ik toen wel kon, was het gebruiken van een andere alias op dezelfde mailbox. Dat kon ikveranderen in de Netweters. Als ik dan terug probeerde om mijn vorige alias te gebruiken, kon ik niet verder want ik kreeg geen bevestigingsmail hiervan.

 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Krijg geen emails meer van netweters?

@DeLLiAnO dat is inderdaad wel vreemd. We hebben alleszins geen algemene wijzigingen uitgevoerd aan de community e-mails. Ook even extra gecontroleerd en zelf heb ik gisteren en vandaag nog mails ontvangen. Dit waren de dagelijks overzichten van mijn abonnementen en enkele vermeldingen.

Ben eens achterliggend gaan kijken en zie inderdaad dat er sinds gisteren veel minder/geen mails uitgestuurd worden naar.

Dus ook van dit bericht krijg je geen mail of notificatie dat iemand je vermeld heeft? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Krijg geen emails meer van netweters?

@janne_man @Suzy 

Ik heb nooit niets van netweters als spam gemarkeerd. 1x per week vloog er 1 mail in spam en duide ik aan: dit is geen spam.

Ik kreeg nu een samenvatting en 2 x mails van respons ipv 3.

Derest van andere topics komen niet meer door, alsook dat ik van in begin me op elk hoofdboard heb geabonneerd, die nieuwe topics komen ook niet meer door.

Ik moet al echt naar hoofdpagina netweters gaan, om dan te zien hoeveel nieuws er elke min/uur is bijgekomen 🫤

Het feit dat jij het ook ziet @Suzy achterliggend, dat er weinig tot geen mails is verstuurd verraad mss iets?

Mss word er teveel mail gestuurd op server van telenet en staat er limiet op? Heb het over de mails die ik krijg van netweters (niet degene dat ik verstuur.)

Ik zal strak is proberen om meldingen aan en af te zetten, en me op elk board uitschruiven en inschrijven

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Krijg geen emails meer van netweters?

@Steven-E 

Heb alle meldingen van onmiddelijk naar dagelijks gezet en opgeslaan. Me afgemeld en weer aangemeld. De meldingen terug van dagelijks naar onmiddelijk gezet, opgeslaan. Me afgemeld en weer aangemeld. En nu maar hopen 🫤

Ik zie op startpagina van netweters kei kei veel nieuwe topics en posts... Krijg niks binnen als alleen sommige bv in deze post. Ook weer niet iedereen.

@janne_man 

Wil dat gerust wel eens proberen, maar als na men instellingen wissel - wissel het nog niet werkt, zou ik graag eerst wat meer uitleg van @Suzy willen. Ze gaf aan dat ze sedert gisteren weinig tot geen mails zijn verstuurd.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Krijg geen emails meer van netweters?

Test voor @DeLLiAnO 😉


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Krijg geen emails meer van netweters?

@DeLLiAnO  uw probleem is totaal verschillend van wat ik voorhad. Ik kreeg helemaan niets meet van de Netweters.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Krijg geen emails meer van netweters?

@Steven-E 

Bedankt voor de oplossing, dit werkte perfect!👍

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.