24783
netweters
|
152652
antwoorden
|
20728
vragen
|
Sinds enkele dagen komen de notificatie emails van Netweters in de spamfolder van Gmail terecht.
Heb ze allemaal consequent als 'not spam' aangevinkt en ook het 'from address' toegevoegd aan mijn contacten, maar voorlopig helpt dit niet.
Nog gmail gebruikers die hetzelfde ervaren ?
PS: je kan in gmail een filter maken 'never send to spam' voor het Netweters emailadres, maar dat doe ik liever niet. Alle spamchecks worden dan uitgeschakeld, ook als iemand het Netweters adres zou spoofen.
Het heeft even geduurd, maar ondertussen hebben we de oorzaak gevonden en een fix geïmplementeerd. Normaal zouden e-mails van De Netweters nu niet meer als spam in Gmail mogen terecht komen en dit sinds 11u00 deze ochtend.
@Steven-E @Janneke_Dust @Master-Magic Houden jullie het de komende dagen in de gaten? Feedback is welkom.
@Steven-E @Janneke_Dust @Master-Magic jullie raden het nooit, maar we zijn hier nog steeds mee bezig. Ik veronderstel dat de mails van De Netweters nog steeds in jullie spam komen op dit moment? Zo ja, mogen jullie mij eens de header bezorgen van zo'n Netweters-mail in spam.
Hoe jullie dit kunnen doen, vinden jullie hier. Stuur het vervolgens door naar mij via een privébericht.
@Suzy Voorlopig al een tijdje de mails niet meer in de spam map in Gmail, we volgen het op, denk dat het voor mij opgelost is, als dat veranderd laat ik het zo snel mogelijk weten.
@Master-Magic schreef:@Suzy Voorlopig al een tijdje de mails niet meer in de spam map in Gmail, we volgen het op, denk dat het voor mij opgelost is, als dat veranderd laat ik het zo snel mogelijk weten.
idem voor mij hier.