24779
netweters
|
152634
antwoorden
|
20726
vragen
|
Ben ik de enige die wat geïrriteerd raak door de honderden emails over "badges" van Netweters?
Er moet toch ergens een mens zijn achter de schermen dat dacht "holy sh*t, we sturen veel onnodige mails".
Badges betekenen niets als je er honderden per dag krijgt voor 1 post.
Titel gewijzigd door MarianneM | Vorige titel: Netweters spam
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik kan me dit nog goed herinneren - in het begin zijn dat er inderdaad veel, en ik had datzelfde gevoel.
Dit komt doordat de doelen voor de verschillende badges met lage doelen starten 1,5,10,25... daarna worden de stappen groter en zal je minder frequent dit soort emails ontvangen.
@Lansa-be Dat betert hoor. In het begin zijn ze nogal gul maar na enige tijd wordt het moeilijker om er nog te verdienen. Bij mij is het ondertussen al lang geleden dat ik er nog eentje heb bijgekregen. Maar ik heb ze dan ook bijna allemaal.😁
Ik was/ben van dezelfde ged88 als jij over die meldingen,
dus ben ik op zoek gegaan om die totaal onnodige meldingen niet meer te krijgen.
Klik eens gans bovenaan op je username (naast mijn telenet);
"Mijn instellingen"; Email Tab en vink daar ff "Stuur mij geen emails" aan.
😁
@Lansa-be Maak je er niet druk over. Je kan er maar 100 krijgen. Je zal er dus geen honderden gekregen hebben vandaag of de laatste dagen. Hou het op een 10-tal. Misschien dat je ze krijgt via een 5-tal devices, dat kan natuurlijk het aantal doen oplopen maar dan krijg je elke andere mail dan ook 5 keer. En veel onnodige meldingen krijg ik niet hoor. Vandaag trouwens maar 2 waarvan 1 melding dat er mij iemand vermeld heeft.
Geen idee eerlijk gezegd, maar ik open het forum dagelijks meermaals en
dan zie ik een melding staan als eventueel iemand gereageerd heeft.
@Lansa-be in het begin zijn de vereisten voor het verdienen van badges inderdaad vrij makkelijk en volgen ze vlot op elkaar. De meeste nieuwe leden zullen ze niet als “spam” ervaren, omdat ze zijn voorzien op de activiteit van de gemiddelde nieuwe Netweter. Ben
je direct vanaf je lid bent op korte tijd wat actiever, ga je er meer op korte tijd krijgen.
Sowieso raad ik af om alle mails uit te zetten, behalve als je zoals @PatrickBE zelf regelmatig komt kijken.
Tip! Wat je wel kan doen is gaan naar instellingen > Abonnementen en bladwijzers > Meldinginstellingen. Hier kan je kiezen hoe je de mails ontvangt (onmiddellijk of in een dagelijks overzicht). Of misschien krijg je er liever geen meer voor badges. Je hebt er als Netweter volledige controle over om dit aan te passen.
Bedankt wel voor je feedback!
@Lansa-be schreef:Ben ik de enige die wat geïrriteerd raak door de honderden emails over "badges" van Netweters?
Er moet toch ergens een mens zijn achter de schermen dat dacht "holy sh*t, we sturen veel onnodige mails".
Badges betekenen niets als je er honderden per dag krijgt voor 1 post.
Titel gewijzigd door MarianneM | Vorige titel: Netweters spam
Hei @Lansa-be,
Ik gebruik "Rules" in MS Outlook om mijn mails te sorteren, meeste mail clients hebben die functie, simpel, snel en clean.
Grtz,