24777
netweters
|
152630
antwoorden
|
20725
vragen
|
Jaja het is weer van dat, @Moderator is er al iets geweten over Telenet?
Benieuwd hoeveel dreigementen met overstappen er hier weer de revue gaan passeren als het van dat is. 😁
Laat de klaagzangen maar komen, het gras is altijd veel groener aan de overkant, GO GO GO! 😁
Het zijn 2 grote bedrijven met veel werkvolk de andere die geen prijs stijgingen geven zijn kleinere bedrijven en kunnen de kosten meer onder controle houden
Je weet dat dit elk jaar er zit aan te komen zoals dat iedereen een index krijgt hebben ze er ook recht op
Dat dit elk jaar onder de aandacht hier wordt gebracht is niet duidelijk als je niet akkoord gaat kan je naar andere aanbieder gaan
@Santa schreef:
Ik denk dat de maat vol is nu.... Niet?
@Santa het lijkt erop dat de topic starter zijn Netweters-profiel zelf verwijderd heeft. We hebben net wel nog zijn laatste antwoord offline gehaald en de tekst ook weg gehaald uit je quote, was inderdaad onnodig en ongepast.
Om terug te komen op de vraag of er al iets geweten is over een prijsaanpassing bij Telenet, kunnen we vertellen dat we hierover op dit moment geen informatie hebben. Maar Telenet zal hierover uiteraard tijdig communiceren met de klanten wanneer dit van toepassing is.
@igvfer spijtig genoeg is dat nog niet overal zo in oost-vl, je moet veel geluk hebben in de buurt te wonen waar dat dit al kan.
de laatste paar dagen heb ik de upload snelheid goed ervaren door een site dat ik moest her opladen via FTP programma, een WP map, dat ging zoveel sneller dan toen ik bij telenet zat, op zo momenten merk je het wel.
ook andere grote bestanden gaan veel sneller over, je kan meer werk verzetten op een uur dan vroeger, dat zijn de voordelen van een hogere upload.
Dat is ook waarvoor ik die upload zou kunnen gebruiken. Ik moet zo ongeveer elke week zo'n 1000 pdf bestanden uploaden. Nu is dat tijd om koffie te drinken 😃
@igvferVoor fiber internet + mobiel 15gb 59.99+15 euro Dat is de Fiber XS Pack + plus gratis abonnement HLN plusartikels.
TV is bij Telenet, gewoon kabel met een kaartje. (Ik kan ook gebruik maken van de Telenet TV App via mijn tv zodat ik terugkijk tv heb en dergelijk, TV bij Telenet is iets interessanter dan Proximus)
Mijn down en up is 500mbps
@_Bear_79 wel bij zeggen dat het promo prijs is nu, de reeële prijs is 74,99 voor het internet en gsm.
Beste, dat zeg ik toch? Ik betaal 59,99 + 15 gsm= 74.99