Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

Telenet start binnenkort met upgrade naar Docsis 4.0

Telenet zal samen met Ziggo Nederland en Sunrise in Zwitserland hun Docsis upgraden naar 4.0 om het netwerk nog beter te maken en sneller internet te kunnen aanbieden.

dit zal snelheden geven tot 8 Gbps, op een node zal een 1.8GHz cabinet-style DAA komen.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
33 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@Master-Magic  schreef:

@WG94 de intentie is dat als je hetzelfde wilt zoals de concurrentie dat je moet bij betalen, en daar gaat het over.

“Hetzelfde als bij de concurrentie” wil niet perse zeggen dat je het duurste pakket moet nemen. Bij de concurrentie zijn er ook Fiber-opties met lagere snelheden…

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@flip1953 

Dan moogt gij die dame eens bellen binnen de paar jaar als je zelf fiber wil bestellen.

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
Peter78
Experienced Meerweter
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Topicwurm!

@flip1953  schreef:

Zoals gewoonlijk komt @Master-Magic hier een verhaaltje vertellen zonder enige vermelding van bron 😫

En dan geeft hij zijn "eigen interpretatie" en gaat dit "Fake News" als een waarheid een eigen leven leiden.

@flip1953 op Userbase zitten er ook genoeg fantasten en vooral mensen die denken dat een provider speciaal voor hun de policy opnieuw zal wijzigen 😉

ik hoop voor die ene gebruiker dat Telenet zijn HD Digicorder opnieuw activeert, keep on dreaming! 🤣😂

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@Peter78 

Volgens mij kan er een mooie vriendschap onstaan als jullie dit via PM bespreken. 😉 En misschien de discussies op Userbase gewoon op Userbase houden.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'