Beantwoorden
Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 90
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent

"Telenet zal op 5 juni een aanpassing van 6% toepassen op de vaste, maandelijkse abonnementskosten van internet, digitale televisie en kabeltelevisie, mobiele en vaste telefonie. De aanpassing is een gevolg van de inflatie."

“De populaire ONE-bundel gaat bijvoorbeeld van minstens 69,10 euro per maand naar minstens 73,24 euro. Het basisabonnement voor internet (Easy) stijgt van 31,41 euro naar 33,29 euro per maand. Telenet zal klanten in de komende weken persoonlijk op de hoogte brengen."

Meer info: https://press.telenet.be/, https://www.vrt.be/vrtnws/nl/ & https://www.hln.be/ 

58 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent

Geen privégegevens publiceren aub. 🤣🤣



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent

Dacht het al 'rafb' is 'n bruine dwerg😅

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent

Off topic

Dat verklaart al een belangrijk deel van zijn minder geslaagde reacties, er komt onvoldoende licht tot daar.😊

Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent

Yup ik heb gisteren hun brief ontvangen om de opslag aan te kondigen dat gaat precies een pak sneller dan de dossier bij de "achterliggende dienst" oplossen 🙄

loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent

Ook proximus verhoogd prijzen. Voor de 2de maal dit jaar!

Proximus gaat zijn prijzen in de tweede jaarhelft opnieuw aanpassen, na eerder al 1 januari begin dit jaar zegt het telecombedrijf in de marge van zijn kwartaalresultaten. Proximus verwijst naar de inflatie “waarvan de impact op onze thuismarkten aanzienlijk is”. In de eerste drie maanden boekte het bedrijf meer omzet, maar de winst staat onder druk.

Concurrent Telenet kwam donderdag met kwartaalresultaten, waarbij de winst ook lager lag dan in dezelfde periode vorig jaar. Vanaf juni trekt Telenet zijn abonnementstarieven op met 6 procent. De jongste prijsverhoging bij Proximus dateert van 1 januari, toen kwam er gemiddeld 4 à 6 procent bij.

Belga

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent

Dit was voorspeelt  6 % is te weinig

daar was iedereen het mee eens

en iedereen kreeg  10 % meer loon (dus zal worden 6% + nog eens 6% dit jaar worden )

en iedereen zoekt om te besparen  dat heb je ook nog

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 512
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent

Er wordt hier moord en brand geschreeuwd dat Telenet 6% is opgeslagen! Allen naar Proximus!

https://tweakers.net/nieuws/209174/proximus-gaat-in-tweede-helft-van-het-jaar-abonnementsprijzen-wee...

Proximus zegt in de tweede helft van het jaar de tarieven van 'geselecteerde plannen voor particulieren en bedrijven' te willen 'aanpassen'. Vermoedelijk gaat het om een prijsverhoging. Dat zou de tweede prijsverhoging van het jaar zijn, na een prijsverhoging in januari.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent

Indexcijfers kan men op verschillende manieren vergelijken. Men kan een maand vergelijke met om het even welke maand. Dit jaar wordt steeds de nadruk gelegd om te vergelijken met één jaar geleden. In 'normale' jaren vergelijkt men met de vorige maand. Werknemers uit sectoren waar er een maandelijkse indexatie is, zullen toekomende maand hun loon lichtjes zien verminderen.  

Omdat de afgevlakte index een voortschrijdend gemiddelde is (van de laatste vier maanden), worden de schommelingen van de consumptieprijsindex gemilderd en vertraagd zichtbaar.

Zoals je kan lezen op de officële website van STATBEL, stond de consumptieprijsindex op zijn hoogst in oktober 2022 op 128,21 en staat die voor april 2023 op 126,82.  Vanaf november 2022 kennen we eerder een periode van lichte deflatie. Als dit zo voortgaat, dan zullen de werknemers van PC 200 in januari 2024 een lichte loonsverlaging kennen. 

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 512
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent


Proximus verhoogt prijzen voor veel abonnementen voor tweede keer dit jaar.

De Belgische provider Proximus gaat per 1 juli de prijzen van veel abonnementen verhogen.
Het gaat om de tweede prijsverhoging dit jaar.
De eerste gebeurde begin januari.
Het was sinds vorige week al bekend dat er een prijsaanpassing aankwam.

https://tweakers.net/nieuws/209308/proximus-verhoogt-prijzen-voor-veel-abonnementen-voor-tweede-keer...

loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent

Wie weet komt er einde van het jaar een derde prijsvehoging bij proximus.

Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent

laten we hopen van niet want dan gaat telenet zijn kans ook zien.

Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent

Heb mezelf van een prijsverlaging voorzien, want zat nog met Wigo Home abonnement (internet 300Mbps, tv via tv-box en vaste lijn) en bijna non-stop hun sportpakket. Ondanks ik geen vaste lijn gebruikte, maar een los pakket met snel onbeperkt internet + digitale tv duurder uitviel, zeker met sportpakket erbij, dat sloeg dan ook €10 op. 

Was al tijdje aan het bekijken of het niet goedkoper kon, maar via 'Mijn Telenet' kon ik enkel overschakelen nr 'ONE' of 'ONEup', maar ik wou zeker geen mobiel abo, want zit je daar vast mee, terwijl daar ik geregeld mee verander, nu al tijdje hey! €25: heb ik 80 GB data, onbeperkt bellen en sms'en voor. 

Als ik All-Internet + TV iconic koos, kreeg ik error, maar uiteindelijk toch hiervoor gebeld en lag aan mn vaste lijn die ze eerst moesten afsluiten en zo dit snel kunnen laten aanpassen, met verschil:

Wigo Home + Play Sports = €115,62

All-Internet + TV Iconic + Play Sports = €99,15.

Is letterlijk €16,47 goedkoper voor puur hetzelfde vr mij, best veel.

 

En als ik via Test Aankoop via Tarieven Telecom vergelijker zoek, krijg ik 2 resultaten:

1. Proximus Flex S + TV-boeket All Sports vr €83,98, wel maar 100Mbps en als fervente fan vd PL en F1, vind ik dit te veel achteruitgang. 100Mbps is ook best weinig, stream veel in UHD, dld, tegelijk gebruik v meerdere pc's/laptops,...en ook hier ligt geen proximus.

2. Orange Home Internet & TV + TV-boeket Orange Football vr €79,99/m. Ook maar 150Mbps en het ontbreken van PL en F1.

Telenet staat zelfs niet bij de mogelijke opties.

Follow the White Rabbit
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent

All-Internet + TV Iconic + Play Sports = €99,15.

Kost Play Sport  nu al 30 euro is ook veel geworden

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet verhoogt tarieven met 6 procent

@luc55 
Play sport kost 19.95 euro zie de site voor de prijs.

61,14 + rond de 20€ voor de tv iconic en 19.95 voor de sport.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.