41845
netweters
|
18358
gesprekken
|
19841
vragen
|
Hallo iedereen
Ik heb een nieuw abonnement genomen telenet one.
Nu krijg ik een rekening van 35 € voor de vaste lijn.
In het abonnement telenet one staat klaar en duidelijk dat de vaste lijn inbegrepen is in het abonnement.
Wat kan ik daar aan doen.
Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: nieuw abo one
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je niet akkoord bent met een aanrekening dan betaal je die niet en contacteer je de klantendienst om het bedrag te betwisten.
@chipy schreef:Hallo iedereen
Ik heb een nieuw abonnement genomen telenet one.
Nu krijg ik een rekening van 35 € voor de vaste lijn.
In het abonnement telenet one staat klaar en duidelijk dat de vaste lijn inbegrepen is in het abonnement.
Wat kan ik daar aan doen.
Je zal van veel leden hier wat raad krijgen maar eigenlijk is het enkel en alleen de Telenet klantendienst die dit probleem voor je kan bekijken en/of rechtzetten. je kan hen eventueel telefonisch bereiken of je kan naar een Telenet winkelpunt gaan.
Meer informatie: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/
Als je van een ander Telenet abbo komt dan kan je nog de rest kosten betalen van het vorig abbo op je nieuwe rekening,
ben je een nieuwe klant dan zal er iets fout gegaan zijn bij het aanmaken van je abbo,
best eens bellen dan met Telenet of via whatsapp een bericht sturen of als je Facebook hebt via messenger hen contacteren.
Gewoon de klantendienst contacteren via telefoon of whatsapp en dan komt dit wel in orde. Vaste lijn is idd gewoon inbegrepen in je One abonnement.
Ja dat heb ik de installateurgezegd omdat hij dat vroeg.
Heb je Telenet al gecontacteerd voor je dat hier op Netweters vraagt??
Eén telefoontje of Whatsappje naar Telenet en dit is in orde!