Beantwoorden
Ex-Netweter
 

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Klik hier 

 

PS: 

ONE en ONEup: vanaf 26 april verkrijgbaar

ONE en ONEup worden gelanceerd op 26 april en vervangen de huidige bundels WIGO en YUGO. WIGO-klanten die met ONE of ONEup beter zitten qua prijspunt en/of beter uitkomen met specificaties, worden proactief gecontacteerd. Voor alle andere klanten verandert er niets.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Wigo en Yugo worden vervangen : One

Tags (4)
276 reacties
Super
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Dat loopt vlotjes. A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@Ex-Netweter inderdaad, de tweede SIM-kaart is enkel data.

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@Super @Ex-Netweter 

Je kan tot 5 mobiele nummers toevoegen EN 1 gratis datasimkaart 
Voor een extra mobiel nummer zal je moeten bijbetalen. De vraag is hoeveel?

MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE


@wackowizzard  schreef:

Blijft All internet + Giga Speedboost bestaan?


 

Ja, All-Internet blijft gewoon bestaan, net zoals de Giga SpeedBoost optie op stand-alone Internet.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Die fup cijfers zijn wel positief


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Interessant. Belangrijke vraag: wat is de prijs per simkaart/mobiel nummer.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@Super  schreef:

Als ik het persbericht goed begrijp dan is de tweede data SIM-kaart in de ONE bundel gratis in aanschaf en gebruik. Je hebt dan een gezamelijke data-pot van 80GB voor de twee mobiele nummers.



Ik vermoed dat met de gratische data-simkaart wel geen extra volume meekomt.

Dus 1 betalende simkaart + 1 datasimkaart = 40GB datapot

2 betalende simkaarten + 1 datasimkaart = 80GB datapot

enz ...


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Voor mij wordt dit duurder zonder simkaart bij Telenet, als ik het uitreken dan is de one duurder voor mij met kabel tv erbij, 

dus niet interessant, kan voorlopig gsm Sim niet tot januari verhuizen wegens gsm inbegrepen.

misschien vanaf januari dan bekijken of het iets is voor mij maar kan op glasvezel aangesloten worden ook dus beetje kiezen wat ik ga doen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Voor mij persoonlijk is dit wel een interessante keuze dus ben eens benieuwd maandag wet het brengt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@patrick37 wel weer duurder per maand maar idd wel interessant, 

is ook per gezin afhankelijk wat ze nodig hebben en willen, voor iedereen een gepast abbo maken kan niet en zou te ingewikkeld zijn voor de providers, 

Voor mij voorlopig niet interessant, 

we zien wel binnen enkele maanden, 

een maand is zo snel voorbij.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

Ik heb mijn conclusies getrokken. Momenteel een Yugo connect 30Gb. Voor mij persoonlijk een overdosis van mobiele data, maar wel aan 300 Mbps DL. En 300 minuten bellen 🙄 met 2 sims.

Dit kost mij 85€.

Niets zal wijzigen volgens hun met de bestaande abonnementen (dat heb ik ooit nog gehoord).

 

De One heeft 150 Mbps, dus halvering, nog,meer data 🙄 en de prijs van een 2de mobiel abo weten we nog niet. Dus prijs ??? Waarschijnlijk meer gezien de hoeveelheid data (80 Gb).

Prijs: 66€ + ???

 

Zojuist ingetekend op een Love Duo met 2 mobiele abo van elk 8Gb (dat trekt er al beter op) en onbeperkt bellen. 100 Mbps , maar voor Netflix is dat ruim voldoende 😉.

Prijs: 66 €

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@Ex-NetweterIinteressante prijs ook, en alles is per gezin afhankelijk zoals ik zei, veel succes bij orange. 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@Master-Magic , ja, ik schrijf hier ook volledig over wat ik belangrijk vind. Heb een paar vrienden en qua internet en mobiel hoor ik ze zeker niet klagen. De baksteen die ze een decoder noemen is een ander verhaal 😉, maar die heb ik dus niet nodig.

En nogmaals, voor iedereen goed doen lukt nooit, maar momenteel voor mijn situatie is dit voor mij de beste oplossing. Vooral de hoeveelheid data, waar je dus sowieso voor betaald is mij een doorn in het oog. Heb ik,totaal niet nodig. En langs de andere kant, wil je bij Telenet blijven en een King nemen krijg je ocharme 1,5 GB data, wat dan weer niet genoeg is.🤔

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@Ex-Netweter  

Het zal altijd zo zijn en blijven en dat er eigenlijk nooit 'het ideale pakket' bestaat bij één provider. Nu heb je voor Orange gekozen waar ik je heel veel succes in wens en hopelijk is dat het geen wat je zoekt. 

 

Voor mij persoonlijk zie ik wel uit naar maandag want dat brengt voor mij heel veel veranderingen mee. Heb natuurlijk Telenet maar de gsm nog niet en die zal dan wel rap naar Telenet omgezet worden. Dus wil maar aangeven dat het voor mij wel een voordeel oplevert maar dat is niet voor iedereen altijd het geval. 

 

Wat ik wel wil benoemen is dat de huidige pakketten blijven bestaan dus die kan je blijven gebruiken maar nogmaals het is een keus die jezelf maakt hé. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@patrick37 , heel juist. Maar ‘De Netweters’ blijft wel het forum waar ik regelmatig op bezoek zal komen hoor. Ik blijf Telenet klant (ci+ kaartje) en... om het diplomatisch te zeggen... de Tribe (forum van Orange) is niet echt mijn ding 😎

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIGO en YUGO worden vervangen - Telenet lanceert ONE

@Ex-Netweter  

Oh dat is goed dan dan hebben we jou input ook nog om de mensen hier te helpen 🙂 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.