Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Alle triple en quadruple play bundels (internet/tv/vaste telefonie en internet/tv/vaste en mobiele telefonie) vallen nu onder de 'Wigo' productnaam. Daarmee verdwijnen Whop en Whoppa definitief uit het aanbod, al lag de focus bij Telenet al een tijdje op Wigo-bundels.

Wigo zelf blijft ongewijzigd. Wel komt er 'Wigo S' bij, een lichtere variant met 100 Mbps downloadsnelheid en een datalimiet van 200 gigabyte. Die kost 83 of 93 euro per maand afhankelijk of het mobiele abonnement 3 of 6 gigabyte bevat.

Internet, vaste telefonie en digitale tv zonder mobiel abonnement heet voortaan Wigo Home (200 Mbps zonder datalimiet) en Wigo Home S (100 Mbps met 200 gigabyte per maand). Bundels die enkel digitale TV en vast internet combineren blijven zowel inhoudelijk als qua naamgeving ongewijzigd. Ook blijven de individuele producten apart verkrijgbaar.

 

https://www2.telenet.be/nl/producten/bundels/

32 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

@Suzy 

Waar ik een probleem mee heb is dat als je de telenetwebsite bestudeert op zoek naar wat je zelf nodig hebt je jezelf te pletter kan zoeken.

Voorbeeld: waar in dat wigo aanbod wordt de optie "any time" vermeld?

Als men opties noemt, dat men ze dan allemaal noemt. Nu stelt zich de vraag kan men die optie nemen of niet?

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Wigo heeft geen optie any time.

Copy/paste vanaf de Telenet site:

Onbeperkt** bellen en sms’en.

Met elk toestel, vast of mobiel. (Exclusief internationale gesprekken van België naar het buitenland, daarvoor heb je Triiing).

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Bij de Wigo pakketten heb je ofwel 2 of 5 simkaarten.
Waarom geven ze bij Wigo 15GB (€ 113) geen 3 Simkaarten?

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

@Bolletje 

Bedoel je dat ik als wigo home klant tijdens de piekuren mijn gesprekken met vast toestel ga moeten betalen?

Zie bijgevoegde foto

GroetenKnipsel.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Bij Wigo Home (zonder mobiel) is het enkel tijdens de daluren
Wigo met mobiel laat je zowel met de vaste lijn als mobiel onbeperkt bellen
Je zal een beetje moeten rekenen als de meerkost tussen Wigo en Wigo Home de kosten van het bellen tijdens de piekuren compenseert.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Ook dit nog.

whoppa is wigo home geworden en is 2 euro duurder geworden.

+36u Terugkijk TV  moet ik daarvoor 2 euro extra betalen,wat mij helemaal niet interresseert.

Schoon mannen daar in Mechelen.

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

@Bolletje 

Bij wigo home s kan je de optie any time bijnemen. Ik had deze optie en deze is na automatische overstap gebleven. Waarom men die optie zover wegstopt roept wel vragen op.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

De communicatie kan beter, neen niet beter maar veel beter.

 

Als Telenet mijn abonnement een andere naam geeft, stoort me dat niet. Ik heb geen brief gekregen van Telenet die me aankondigt dat de diensten die ik had verminderd of dat mijn abonnementsgeld verhoogt, samen met de mededeling dat ik het recht heb om mijn abonnement zonder kosten op te zeggen. Dus voor mij is er enkel een naamsverandering van het product.

Als deze wettelijke regel voor mij van toepassing is, is dat voor de andere bestaande klanten eveneens zo.

Nieuwe klanten krijgen de nieuwe voorwaarden en dat is maar normaal ook. 

 

Sorry, maar de reacties zijn voorbarig en gesteund op giswerk. Ideaal voor een complottheorie!

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Ik heb de gewoonte om de meest juiste informatie op te zoeken in de pdf prijslijst diete  vinden was onder handleidingen en andere documenten. Ik vind dit nu niet meer. 

Op deze site staat de prijslijst van Wigo Home S en Wigo Home. Als je daar klikt op Info pdf krijg je de genormaliseerde productfiche vn het BIPT. Op  deze fiche (ik heb enkel de fiche van Wigo Home S bekeken) staat dat het tarief tijdens de daluren nul euro is voor binnenland naar vast en mobiel, buitenland  naar vast (40 landen) en mobiel (38 landen). 

 

Ex-Netweter
 

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Ik heb op dit moment de Wigo Home... maar de 36 uur Terugkijk Tv werkt nog niet. Zal nog even duren kreeg ik te horen aan de telefoon.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

@Ex-Netweter, zie mijn antwoord in dit onderwerp (in verband met 36u terugkijk-tv dat nog niet werkt bij je).


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Bedankt Suzy voor de informatie! Blijkbaar is er bij mij nog wat meer aan de hand, ze hebben een dossiertje gemaakt. Ik wacht geduldig af. 🙂

Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 128
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

kan je dan ook pauzeren en terugkijken tijdens een uitzending via Yelo TV?

Guy1952
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Dit is voor mij een nieuwe manier om de prijzen op te slaan. 

Meggy
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

Whop & Whoppa verdwijnt en worden WIGO

Er is wel degelijk een verschil, wij hadden Whop, merk nu per toeval door in te loggen in Mijn Telenet dat ik nu Wigo Home S ben geworden. Indien enkel de naam verandert en ze melden niets tot daar aan toe maar voor dezelfde prijs minder krijgen zonder enige berichtgeving vind ik echt niet kunnen ! Vanaf heden zit gratis bellen naar het buitenland (EU) tijdens de daluren hier niet meer in ! Vind dit erg dat ze dit zomaar eenzijdig veranderen zonder enige communicatie, verdoken prijsstijging dus.