24757
netweters
|
152456
antwoorden
|
20708
vragen
|
Alle triple en quadruple play bundels (internet/tv/vaste telefonie en internet/tv/vaste en mobiele telefonie) vallen nu onder de 'Wigo' productnaam. Daarmee verdwijnen Whop en Whoppa definitief uit het aanbod, al lag de focus bij Telenet al een tijdje op Wigo-bundels.
Wigo zelf blijft ongewijzigd. Wel komt er 'Wigo S' bij, een lichtere variant met 100 Mbps downloadsnelheid en een datalimiet van 200 gigabyte. Die kost 83 of 93 euro per maand afhankelijk of het mobiele abonnement 3 of 6 gigabyte bevat.
Internet, vaste telefonie en digitale tv zonder mobiel abonnement heet voortaan Wigo Home (200 Mbps zonder datalimiet) en Wigo Home S (100 Mbps met 200 gigabyte per maand). Bundels die enkel digitale TV en vast internet combineren blijven zowel inhoudelijk als qua naamgeving ongewijzigd. Ook blijven de individuele producten apart verkrijgbaar.
Waar ik een probleem mee heb is dat als je de telenetwebsite bestudeert op zoek naar wat je zelf nodig hebt je jezelf te pletter kan zoeken.
Voorbeeld: waar in dat wigo aanbod wordt de optie "any time" vermeld?
Als men opties noemt, dat men ze dan allemaal noemt. Nu stelt zich de vraag kan men die optie nemen of niet?
Groeten
Wigo heeft geen optie any time.
Copy/paste vanaf de Telenet site:
Onbeperkt** bellen en sms’en.
Met elk toestel, vast of mobiel. (Exclusief internationale gesprekken van België naar het buitenland, daarvoor heb je Triiing).
Bij de Wigo pakketten heb je ofwel 2 of 5 simkaarten.
Waarom geven ze bij Wigo 15GB (€ 113) geen 3 Simkaarten?
Bij Wigo Home (zonder mobiel) is het enkel tijdens de daluren
Wigo met mobiel laat je zowel met de vaste lijn als mobiel onbeperkt bellen
Je zal een beetje moeten rekenen als de meerkost tussen Wigo en Wigo Home de kosten van het bellen tijdens de piekuren compenseert.
Ook dit nog.
whoppa is wigo home geworden en is 2 euro duurder geworden.
+36u Terugkijk TV moet ik daarvoor 2 euro extra betalen,wat mij helemaal niet interresseert.
Schoon mannen daar in Mechelen.
Bij wigo home s kan je de optie any time bijnemen. Ik had deze optie en deze is na automatische overstap gebleven. Waarom men die optie zover wegstopt roept wel vragen op.
Groeten
De communicatie kan beter, neen niet beter maar veel beter.
Als Telenet mijn abonnement een andere naam geeft, stoort me dat niet. Ik heb geen brief gekregen van Telenet die me aankondigt dat de diensten die ik had verminderd of dat mijn abonnementsgeld verhoogt, samen met de mededeling dat ik het recht heb om mijn abonnement zonder kosten op te zeggen. Dus voor mij is er enkel een naamsverandering van het product.
Als deze wettelijke regel voor mij van toepassing is, is dat voor de andere bestaande klanten eveneens zo.
Nieuwe klanten krijgen de nieuwe voorwaarden en dat is maar normaal ook.
Sorry, maar de reacties zijn voorbarig en gesteund op giswerk. Ideaal voor een complottheorie!
Ik heb de gewoonte om de meest juiste informatie op te zoeken in de pdf prijslijst diete vinden was onder handleidingen en andere documenten. Ik vind dit nu niet meer.
Op deze site staat de prijslijst van Wigo Home S en Wigo Home. Als je daar klikt op Info pdf krijg je de genormaliseerde productfiche vn het BIPT. Op deze fiche (ik heb enkel de fiche van Wigo Home S bekeken) staat dat het tarief tijdens de daluren nul euro is voor binnenland naar vast en mobiel, buitenland naar vast (40 landen) en mobiel (38 landen).
Ik heb op dit moment de Wigo Home... maar de 36 uur Terugkijk Tv werkt nog niet. Zal nog even duren kreeg ik te horen aan de telefoon.
@Ex-Netweter, zie mijn antwoord in dit onderwerp (in verband met 36u terugkijk-tv dat nog niet werkt bij je).
Bedankt Suzy voor de informatie! Blijkbaar is er bij mij nog wat meer aan de hand, ze hebben een dossiertje gemaakt. Ik wacht geduldig af. 🙂
kan je dan ook pauzeren en terugkijken tijdens een uitzending via Yelo TV?
Dit is voor mij een nieuwe manier om de prijzen op te slaan.
Er is wel degelijk een verschil, wij hadden Whop, merk nu per toeval door in te loggen in Mijn Telenet dat ik nu Wigo Home S ben geworden. Indien enkel de naam verandert en ze melden niets tot daar aan toe maar voor dezelfde prijs minder krijgen zonder enige berichtgeving vind ik echt niet kunnen ! Vanaf heden zit gratis bellen naar het buitenland (EU) tijdens de daluren hier niet meer in ! Vind dit erg dat ze dit zomaar eenzijdig veranderen zonder enige communicatie, verdoken prijsstijging dus.