24775
netweters
|
152608
antwoorden
|
20723
vragen
|
We zitten ondertussen al een paar jaar vast aan 200/20Mbps
Wanneer wordt deze standaard verhoogd naar 400/40Mbps zoals dit is gebeurt bij Ziggo NL ook onderdeel van LIberty global.En gelieve niet te antwoorden zoals =200/20Mbps niet voldoende.
Nu kost ons dat maandelijks 15 euro extra.
Kom op John Porter.Alles wordt sneller ook auto's al mag je maar 130 op de snelweg.
Die 750 Gb limiet wordt ook afgeschaft voor de nieuwe consumer abonnementen als ik goed gelezen heb. Dus voor All Internet en Wigo (uitgezonderd de S versies).
Niet voor Expressnet XL, Whoppa, ...
Wachten tot morgen 🤪
Dat zou inderdaad een optie zijn, maar wat met mijn 3 TV boxen / 5 GSM's ? WIGO blijven houden enkel hiervoor, want voor zover ik weet had de Business WIGO ook de 750GB FUP.
Als whoppa zoals ik heb + boost nu 400Mbps = 98 euro in 3 pack netto niet naar 1Gbps wordt gezet,
neem ik Wigo home zonder mobiel,dan krijg ik ook 1Gbps??
@robatoras de oude pakketten worden niet meer ge-update naar de nieuwe snelheden, dus ik vrees ervoor dat je 1gbps zult hebben bij Whoppa + speedboost... maar daar kan ik geen zekerheid geven.
nog 1 dag volhouden en dan weten wij alles!
Danke Jamin96😋 ik heb op 14 jaar tijd al 5x een upgrade gedaan bij Telenet
Steeds tevreden,Wigo home zonder mobiel zou 2 euro duurder zijn dan ik nu betaal
Zit ook vaste telefonie bij,Free Europe zit er verdorie niet meer in,wel terugkijk TV waar ik weinig aan heb
Via whatsapp kun je ook communiceren met Telenet
Net gedaan
Je krijgt snel antwoord
Op welk nummer is dat dan?
Telenet whatsapp +32 468 00 10 98
Heel vriendelijk onthaal.
Ik had Caro aan de lijn
Graag gedaan
@robatoras schreef:Telenet whatsapp +32 468 00 10 98
Heel vriendelijk onthaal.
Ik had Caro aan de lijn
En is dat dan via messages of met spraak dat je dan communiceert? Of kan beide?
Ik heb het gedaan met typen via toetsenbord
Bellen kan ook volgens mij
@robatoras schreef:
Via whatsapp kun je ook communiceren met Telenet
Net gedaan
Je krijgt snel antwoord
@robatoras klopt, sinds vorige week maandag is WhatsApp beschikbaar als één van de social media kanalen van Telenet. Voorlopig is het nummer nog maar alleen te vinden op de contactpagina van Telenet. Maar geleidelijk aan zullen ze dit zeker meer uitrollen en over communiceren. 😉
Bellen via WhatsApp kan trouwens niet, het is een puur schriftelijk kanaal zoals je via Facebook (Messenger) of Twitter zou doen.