24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ben je Telenet-klant en kom je niet in aanmerking voor de promotie? Dan kan je wel het hele jaar door genieten van mooie kortingen via de Telenet klantenprijs.
@Master-Magic schreef:
Toestellen zullen weer snel uitgeput zijn en een wachtlijst zal voor enkelen lang duren.
@Master-Magic Bij de eindejaarspromotie hanteren we het op=op principe. Als een toestel niet meer in voorraad is, zal dit ook zo meegegeven worden op de website en kan je het toestel ook niet meer bestellen. Dit staat ook zo bij de voorwaarden:
Maandag om 16.00 uur deze info gekregen en mensen op werk ook
het zal hard gaan zoals jullie zeggen en op is op spijtig voor aantal klanten die er op rekenen
Spijtig dat trouwe klanten weer in de kou gelaten worden. Ik heb een WIGO S en had wel interesse om over te stappen naar One maar ik heb geen boodschap aan een 2de simkaart.
Hoog tijd om eens bij de concurrentie te gaan kijken.
@Master-Magic Ik bedoel dat ik WIGO S heb met gsm nr. Ik kan enkel die promo krijgen indien ik overstap naar One en een 2de gsm nr. erbij neem.
Nog geen ONE of ben je nieuwe klant?
Maak hier je keuze
Stap 1: Bestel jouw ONE op maat
Heb je al internet en mobiel van Telenet, dan moet je ONE bestellen met een extra mobiel nummer om te kunnen genieten van de promo.
Meer dan 350.000 klanten zijn al ONE(up)
Stap 2: Installatie en activatie
Je ONE moet geïnstalleerd en geactiveerd worden voor je een toestel met korting kan bestellen. Voordien kan je geen toestel bestellen.
Tip: Wil je sneller je korting ontvangen, kies er dan voor om je ONE zelf te installeren en activeren.
Stap 3: Je ontvangt je mail met kortingslink en bestelt je toestel
Zodra alles volledig geïnstalleerd en geactiveerd is, krijg je een mail met link die jouw toestelkorting activeert.
Wees er snel bij. De voorraad is beperkt. Je kan jouw toestel pas bestellen zodra jouw ONE volledig geïnstalleerd en geactiveerd is.
@Master-Magic volgens mij verstaan we elkaar niet.
In mijn Wigo zit reeds een mobiel abo. Indien ik naar One overstap moet ik nog een bijkomend mobiel nr nemen (dus 2 in totaal) om die toestel promo te kunnen krijgen.
Heb je al internet en mobiel van Telenet, dan moet je ONE bestellen met een extra mobiel nummer om te kunnen genieten van de promo.
idd net ook ontdekt, na die tekst ook eens geprobeerd voor die actie te verkrijgen, moet ook 2de nr nemen voor aan de voorwaarden te voldoen, dus niet zo goeie actie voor wie maar 1 nr nodig heeft.
"Denk" dat @tr_dude gelijk heeft.
En je wordt bovendien verplicht om te betalen voor zaken die je niet nodig hebt.
Ik heb helemaal geen onbeperkt mobiel abo nodig, maar ik kan geen lager tarief kiezen. Dit jaagt natuurlijk de prijs omhoog.
Het gras is niet altijd groener aan de overkant maar dit gezegd zijnde ga ik toch eens over de muur kijken (waar je wel meer tariefkeuzes hebt, en promo's).
Hoe lang zou je het extra nummer aktief moeten houden? Ik heb OneUp +2. Ik zou een derde SIM kunnen bestellen, om gebruik te maken van de aanbieding. De SIM heb ik niet nodig, daarom misschien weer na 2 maand opzeggen?