24818
netweters
|
152919
antwoorden
|
20752
vragen
|
@mcasteels1 schreef:
Ik heb de optie nog om play more te kiezen
Ik kan alles zien,van je afbeelding
Play more staat 3 de om te bestellen aan 24.95 euro
Ben geen moderator.
De afbeelding was mss al goedgekeurd? Eigenlijk zouden we dat eens moeten testen samen met anderen, zodat we een referentie hebben of die anderen dan de afbeelding niet kunnen zien terwijl jij dat wel kan.
Eens de vraag aan @Suzy stellen:
De afbeelding werd geplaatst om 09.10 Hr. @robatoras kon ze zien om 09.22 Hr.
Kan jij zien hoe laat de afbeelding werd goedgekeurd?
@StefaanH schreef:
De afbeelding was mss al goedgekeurd? Eigenlijk zouden we dat eens moeten testen samen met anderen, zodat we een referentie hebben of die anderen dan de afbeelding niet kunnen zien terwijl jij dat wel kan.
De afbeelding was nog niet goedgekeurd.
En hoe kon jij dat weten? Vermits je de afbeelding kon zien, voor 't zelfde geld was ze al goedgekeurd. Zie jij een verschil?
Is deze discussie hier niet vreselijk off-topic?
Net zoals iedereen kan @robatoras een niet goedgekeurde afbeelding niet zien in de post (maar alleen de placeholder).
Hij heeft gewoon de truc gevonden om het image-id te op te sporen, en zo de (niet-goedgekeurde) afbeelding te downloaden van de Telenet image server ...
Slimme jongen 😊.
@Ex-Netweter schreef:
Is deze discussie hier niet vreselijk off-topic?
Net zoals iedereen kan @robatoras een niet goedgekeurde afbeelding niet zien in de post (maar alleen de placeholder).
Hij heeft gewoon de truc gevonden om het image-id te op te sporen, en zo de (niet-goedgekeurde) afbeelding te downloaden van de Telenet image server ...
Slimme jongen 😊.
@Ex-Netweter niet persoonlijk worden graag, dat is ook off topic...
@StefaanH schreef:
Eens de vraag aan @Suzy stellen:
De afbeelding werd geplaatst om 09.10 Hr. @robatoras kon ze zien om 09.22 Hr.
Kan jij zien hoe laat de afbeelding werd goedgekeurd?
@StefaanH de afbeelding werd op 31/10 om 9:19 goedgekeurd door louishufk.
Ik volg wel dat we het in deze thread niet opnieuw over robatoras zijn rechten moeten hebben. Het wordt onderzocht door Khoros. Ik ga de antwoorden die daar over gaan daarom ook verplaatsen (buiten deze thread).
@robatoras daarnaast lijkt het me onnodig dat je in jouw antwoord benoemt dat je de afbeelding al kan zien. Is dit momenteel effectief zo, oké dan. Maar het lijkt me geen meerwaarde te zijn voor de conversatie.